Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Llibertat amb càrrecs pels nou imputats

15.10.07 Els darrers imputats per la crema de fotografies del borbó han quedat en llibertat amb càrrecs després d'una moguda jornada a l'Audiencia Nacional. Paral·lelament, 300 estudiants s'han concentrat avui a la Universitat Pompeu de Fabra (UPF).

15/10/2007 16:13 Política

 

Alerta Solidària ha elaborat una crònica de l'enèsim viatge al "tribunal polític" de Madrid, on nou solidaris  més han hagut de prestar declaració per la crema de fotografies. En aquest cas, les declaracions s'han endarrerit ja que no hi havia servei de traducció pel que s'ha pressionat a les nou persones a declarar en castellà.  

En el mateix comunicat, la organització repressiva ataca la postura del Departament d'Interior principatí, tot assenyalant-lo com a "col·laboracionista" en la situació que estan vivint els "moviments polítics dissidents". En aquest sentit, vincula també a aquesta situació el desallotjament del Centre Social La Ferralla de Girona, tot aprofitant-se del moment.

Mentrestant, caldrà estar a l'espera de si es produeixen o no noves citacions, tant de Girona com en d'altres concentracions de suport als primers encausats. A dia d'avui, fins a dinou persones de les comarques gironines han hagut de passar per l'Audiencia Nacional espanyola. 

Noves concentracions de suport

Concentració Solidària a la UPFDe forma paral·lela, aquest matí uns tres centenars d'estudiants han participat en una nova concentració de suport, en aquest cas a l'Àgora de la Universitat Pompeu Fabra (UPF) de Barcelona, on estudia un dels darrers imputats.

Des de la organització convocant, el Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans (SEPC), s'ha llegit un manifest de suport on es fa una crida a "la comunitat educativa i la societat civil a mostrar el rebuig a la persecució política que s’està vivint" així com a la intenció "de seguir treballant en la defensa del ensenyament públic i la construcció d’un marc educatiu propi pels Països Catalans" com a millor resposta davant de les "agressions" patides.

De cara els propers dies, es preveuen també concentracions a Tarragona (dijous a dos quarts de nou) i a Bordils (diumenge al migdia).

 

 

Rànquings
  1. Judici contra un llogater per convertir casa seva en un coliving
  2. Manifestació a Barcelona: "Prou agressions imperialistes. Ni a Veneçuela ni enlloc"
  3. "Defensem el Tren de l’Empordà" engega una campanya de signatures contra el trasllat de l’estació de Figueres
  4. Mirar el món sense oblidar casa nostra
  5. Meridiana Resisteix arriba als 2.000 dies de lluita al carrer per la independència
  6. Som Poble–CUP denuncia que l’alcalde de Sant Martí Vell va mentir sobre la informació prèvia de la visita de la família reial
  7. L’Assemblea per Cadaqués-CUP demana la dimissió de l’alcaldessa per mentir sobre el pas de camions pel Cap de Creus i per presumptes HUT il·legals
  8. Guanyem Girona impulsa un cicle d’actes per explicar la feina que està fent i el model de ciutat que volen consolidar
  9. L’ANC denuncia un procediment sancionador d’Interior per la protesta contra el rei espanyol a Montserrat
  10. ADENC organitza a Sabadell una xerrada-debat sobre els reptes de l’escalfament global i els pressupostos de carboni
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid