Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
L’Assemblea de Joves de Lleida denuncia la Paeria de perseguir políticament al jovent

30.07.08 L’Assemblea de Joves de Lleida han emès un comunicat on denuncia la persecució política que pateix el jovent organitzat de la ciutat per part de la Paeria. Ahir els serveis de neteja de la Paeria, van procedir a tapar amb pintura el mural a la riba del riu Segre on s’hi podia llegir el lema de la campanya nacional “300 anys d’ocupació, 300 anys de resistència” i dissabte passat van esborrar un altre mural i els municipals van denunciar a dos joves.
 

30/08/2007 23:12 Política

Els encarregats de la neteja municipal, només van tapar el mural però van deixar en l’estat que estan des de fa anys la resta d’expressions gràfiques.

Dissabte passat, els serveis de neteja també van esborrar un altre mural a la falda del turó de Gardeny. En aquest cas, la guàrdia urbana va retenir i denunciar dos joves de la ciutat. 

Davant d’aquestes situacins, l’Assemblea de Joves mostra la seva preocupació per la sistematització en les accions per silenciar les expressions polítiques a la ciutat. Per l'Assemblea aquesta dinàmica institucional cerca silenciar el moviment independentista i rupturista de la ciutat, així com totes les expressions ciutadanes crítiques.     *

No obstant això, l'Assemblea de Joves manifesta la seva voluntat  seguir impulsant –juntament amb les altres entitats que en formen part- la campanya nacional “300 anys d’ocupació, 300 anys de resistència”. Aquesta iniciativa, que tot just ha començat, no deixarà de prendre força a mesura que s’acosten les dates commemoratives del tercer centenari de l'entrada de les tropes borbòniques a la ciutat, amb multitud d’actes culturals, polítics i lúdics.

Rànquings
  1. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convoca una doble mobilització contra la visita reial a Sant Martí d’Empúries
  2. Accions de protesta contra CaixaBank (patrons de la Fundación Princesa de Girona) i la mateixa seu de la FPdGi una setmana abans dels actes Borbònics a Catalunya
  3. La Marxa de la Llibertat: "Cinquanta anys del primer gran acte de desobediència civil dels Països Catalans"
  4. Fa 8 anys de la mort d'Eva Serra i Puig, lluitadora independentista i historiadora
  5. "Canigó" va publicar fa cinquanta anys el primer gran relat de Carles Garcia Solé sobre la fugida de Segòvia
  6. Incendis: quaranta anys repetint el mateix diagnòstic
  7. Convocada una Assemblea Popular Municipalista per debatre el futur de Barcelona
  8. La CUP denuncia un possible apartament turístic irregular vinculat a l'alcaldessa de Cadaqués
  9. El TSJC admet a tràmit la reclamació d'Ecologistes en Acció per dotar les Serres de Miralles-Queralt d'un Pla de Gestió
  10. Catorze Banderes Negres alerten de la degradació del litoral dels Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid