L’Assemblea de Joves de Lleida denuncia la Paeria de perseguir políticament al jovent

30.07.08 L’Assemblea de Joves de Lleida han emès un comunicat on denuncia la persecució política que pateix el jovent organitzat de la ciutat per part de la Paeria. Ahir els serveis de neteja de la Paeria, van procedir a tapar amb pintura el mural a la riba del riu Segre on s’hi podia llegir el lema de la campanya nacional “300 anys d’ocupació, 300 anys de resistència” i dissabte passat van esborrar un altre mural i els municipals van denunciar a dos joves.
 

30/08/2007 23:12 Política

Els encarregats de la neteja municipal, només van tapar el mural però van deixar en l’estat que estan des de fa anys la resta d’expressions gràfiques.

Dissabte passat, els serveis de neteja també van esborrar un altre mural a la falda del turó de Gardeny. En aquest cas, la guàrdia urbana va retenir i denunciar dos joves de la ciutat. 

Davant d’aquestes situacins, l’Assemblea de Joves mostra la seva preocupació per la sistematització en les accions per silenciar les expressions polítiques a la ciutat. Per l'Assemblea aquesta dinàmica institucional cerca silenciar el moviment independentista i rupturista de la ciutat, així com totes les expressions ciutadanes crítiques.     *

No obstant això, l'Assemblea de Joves manifesta la seva voluntat  seguir impulsant –juntament amb les altres entitats que en formen part- la campanya nacional “300 anys d’ocupació, 300 anys de resistència”. Aquesta iniciativa, que tot just ha començat, no deixarà de prendre força a mesura que s’acosten les dates commemoratives del tercer centenari de l'entrada de les tropes borbòniques a la ciutat, amb multitud d’actes culturals, polítics i lúdics.