Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
El 13-D a l'Alta Ribagorça, la consulta per la independència comarca a comarca

Diumenge, la Vall de Boí a l'Alta Ribagorça aplegarà també una consulta sobre la Independència.

Un grup de gent de la Vall de Boí varem crear la Plataforma Vall de Boí decideix amb l’objectiu de convocar una consulta popular sobre l’autodeterminació de la nació catalana a arreu dels pobles de la Vall. Des del primer moment, després de l’èxit de la consulta d’Arenys de Munt i veient els nombrosos municipis que fins avui ja s’han compromès a tirar endavant la consulta, la Vall de Boí no podia quedar al marge d’aquest procés històric. Per tant, fem una crida a tota aquella gent que volien participar-hi, a assistir a les reunions van decidir portar a terme la consulta.

11/12/2009 11:37 Política
cap02

 A la Vall s'han fet diverses xerrades informartives. Per facilitar el vot, també s'ha portar a terme el macanisme del vot anticipat, amb aquest calendari:

5-D Taüll: matí de 9 a 14; tarda de 16 a 20

6-D Boí: matí de 9 a 14; tarda de 16 a 20

7-D Durro: matí tancat; tarda de 16 a 20

8-D Coll: matí de 10 a 13; tarda tancat

12-D Erill: de 13 a 18

 

Per saber-ne més

Consultes independentistes: Actualització minut a minut

La consulta popular per la independència comarca a comarca 

 

Rànquings
  1. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  2. «La revancha», l’article censurat de López Burniol que recorda les prediccions d’Alexandre Deulofeu
  3. Arbúcies ret homenatge a Blanca Serra i Puig i a Carles Benítez en la presentació de "La Revolució Pendent" el llibre del PSAN-P
  4. Nova intervenció policial al Pont de Santa Cristina d'Aro per impedir la presència d'estelades i pancartes
  5. La Intersindical porta als jutjats el Consorci de Biblioteques de Barcelona per la retallada de drets laborals
  6. Girona prepara una Diada amb actes al carrer, dinar popular i manifestació
  7. Recuperar l’independentisme combatiu i transversal
  8. Convoquen diversos actes polítics independentistes el matí de l'11 de setembre a Barcelona
  9. Les organitzacions de l’Esquerra Independentista convoquen la Diada al Camp sota el lema «Som un poble en lluita per una terra lliure»
  10. Les Corts homenatjarà Blanca Serra amb una setmana d’actes sobre el seu compromís polític, lingüístic i independentista
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid