Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
El video de l'Ecoparc 2 ja és a la xarxa: una prova del fracàs del model actual de residus

27.02.07 Membres de la plataforma Vallès Net han editat un video sobre el moviment de rebuig a l'Ecoparc2 de Montcada, on es mostra amb imatges el fet que l'actual model de residus no és sostenible i que l'Ecoparc 2 no és més que una planta de transferència, ja que els residus no són inertitzats com ens volen fer creure.  

27/02/2007 01:04 Política
En aquest document gràfic que ja és accessible a la xarxa des de youtube, es mostren els continguts de les bales "inertitzades", que ja abans de sortir de l'ecoparc tenen gran quantitat de lixiviats (líquids contaminants producte de la descomposició de les deixalles).
Es dóna la circumstàcia que l'actual govern de Cerdanyola del Vallès, amb ICV CiU i ERC, pretén convertir el forat d'extracció de la fàbrica de Sugranyes en un abocador, que ara s'anomena "dipòsit controlat", amb les bales provinents de l'Ecoparc 2 com les que es poden observar en aquest video. Un fet que ha generat molta tensió política a aquesta població, especialment després de posar-se al descobert les grans quantitats de residus que s'hi abocaben a la Plana durant les darreres tres dècades, la zona on es troba aquest abocador modèlic que tindria com  a destinació les bales falsament tractades.
El vídeo posa de manifest l'enganyifa del model de residus actual i l'entramat de negocis lucratius amagats sota la pantalla del reciclatge.
Enllaç al vídeo Ecoparc: del fracàs a la mentida
Rànquings
  1. La XXXIX Pujada al Port de Salau reivindicarà el Pirineu com a espai d'unió entre Catalunya i Occitània
  2. Poble Lliure recupera un cartell del MDT de 1986 i el vincula a la crisi migratòria de Sabta
  3. PSC, PP i Vox veten la compareixença de Pablo Hasél a la comissió del Parlament sobre el sistema penitenciari
  4. La CACGi denuncia la investigació del seu portaveu pels fets de la protesta d'Empúries
  5. Creix la pressió perquè dimiteixi el delegat del govern espanyol a les Illes
  6. De la Ciutadella a Via Laietana: els símbols del poder no cauen sols
  7. Mor Josep Vilarasau i Salat
  8. Via Laietana 43 torna a omplir-se per exigir la sortida de la Policia espanyola
  9. El meu pare: Josep Barrera i Nogué
  10. Batista i Roca reivindicava el 1976 la continuïtat de la Generalitat i la llibertat nacional de Catalunya
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid