Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La CUP de Sant Cugat proposa el cooperativisme i el comerç de proximitat per sortir de la crisi

La CUP de Sant Cugat proposa el cooperativisme i el comerç de proximitat per sortir de la crisi La CUP de Sant Cugat del Vallès proposa apostar pel cooperativisme i el comerç local, consolidar el mercat de pagès i incentivar la creació d'horts urbans. Les propostes es recullen a la campanya 'Som diferents i estem impacients', amb què la CUP es presentarà a les eleccions municipals del proper mes de maig.
En l'àrea de socioeconomia, treball i comerç, la campanya de la CUP s'articula en diversos eixos. En primer lloc, els independentistes subratllen la importància d'apostar per les cooperatives per impulsar el comerç local i potenciar les petites empreses. Exempcions fiscals o cessió d'infraestructures són algunes mesures que facilitarien aquest model, segons la CUP. El membre de la formació Ignasi Bea ha destacat la importància del cooperativisme.
 

21/09/2010 09:30 Política

Un dels altres eixos de la campanya és la creació d'un banc de terres per impulsar els horts urbans, que permetin la incorporació de joves a l'agricultura local. En aquesta àrea, la CUP planteja crear escoles d'oficis municipals que permetin crear alternatives perquè els santcugatencs es puguin apropar al mercat laboral. 

En matèria de comerç, la CUP demana la consolidació del mercat de pagès com a plataforma de compra-venda ecològica i per potenciar el comerç local.

 
Rànquings
  1. Gràcia Llibertat commemora nou anys de concentracions independentistes amb el record de Pepa Arenós
  2. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  3. València tornarà a exigir responsabilitats per la DANA dos anys després de la tragèdia
  4. La Intersindical convoca la vaga general de l'11-N per denunciar l'empobriment de la classe treballadora i reclamar sobirania
  5. La vaga general de l'11 de novembre pren força amb una seixantena de comitès actius arreu de Catalunya
  6. Ecologistes en Acció alerta del risc d'un núvol tòxic a Castelló per les mancances de seguretat d'una futura planta d'amoníac
  7. Els sindicats educatius convoquen una vaga el 26 de novembre i una gran manifestació per defensar l'escola pública
  8. L'Aplec del Puig reivindica la sobirania del País Valencià per defensar la llengua, la terra i els drets socials
  9. L'Aplec del Puig, una cita històrica que manté viva la lluita pels drets nacionals del País Valencià
  10. La CUP exigeix responsabilitats per l'incendi a l'Albera i reclama el tancament de la base militar de Sant Climent Sescebes
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid