Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Nova mobilització a Alacant contra la Reforma Laboral i per la Vaga General

“La crisi del sistema, que la pague el banquer, i no la classe obrera”. Amb aquests crits va començar dijous  passat la segona mobilització preparatòria de la Vaga General a Alacant. (veure fotografies)
Després de l'èxit de la Marxa per la Dignitat del dissabte 11 de setembre, l'objectiu de la Plataforma per la Vaga General va ser ocupar els carrers del centre d'Alacant i denunciar els responsables de la crisi capitalista. Mil tres-centes persones van secundar la convocatòria de la Plataforma, segons els organitzadors, i visitaren els locals del Banc d'Espanya, la Coepa (Confederació Empresarial de la Provinsia d'Alacant), Cívica (grup empresarial del constructor, especulador, corrupte i compra-ascensos a 1a divisió Enrique Ortiz), Banc de Santander, Suddelegació de la Generalitat Valenciana i, per acabar, la Subdelegació del Govern.

18/09/2010 12:02 Laboral
“Ni Banc Mundial ni FMI, la lluita, la lluita, és l'únic camí”. Amb aquest crit els manifestants denunciaren els responsables de la crisi i palesaren el seu compromís de treball per a garantir l'èxit en la Vaga General. Al llarg de tot el recorregut, i en els diferents parlaments que es realitzaren, la Plataforma per la Vaga General denuncià el caràcter classista i agressor contra els drets dels treballadors que han suposat totes les mesures de la Unió Europea i del Govern espanyol per tal d'afrontar la crisi capitalista.

“Contra la reforma laboral i la precarietat, vaga vaga vaga general”. De principi a fi de la manifestació l'esquerra anticapitalista de la ciutat plantejà una mobilització combativa i animosa per tal de recuperar la capacitat organitzativa, el missatge revolucionari i la consciència de classe entre el conjunt dels i les treballadores.
 
{youtube}98FvROc40RM{/youtube}
 
 
Per saber-ne més
 
 
Rànquings
  1. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  2. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  3. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  4. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  5. Mor en combat un dirigent històric del Front Polisario enmig d'un conflicte cada cop més invisible
  6. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  7. L'Hospitalet rememora el segrest de la Mare de Déu de Núria, una acció de resistència contra el franquisme
  8. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
  9. Commemoració del 60è aniversari del segrest de la Mare de Déu de Núria
  10. Més d’un centenar d’entitats impulsen una campanya de suport a Roger Español davant el judici per les càrregues de l’1-O
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid