Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
11S2026
L’ANC de Sant Just celebra dissabte la «ManiFesta» amb la participació de Josep Vila

La trobada tindrà lloc el 5 de setembre a la plaça Malaret i combinarà reivindicació independentista, música en directe i activitats populars

03/09/2026 Política

L’Assemblea Nacional Catalana de Sant Just Desvern celebrarà aquest dissabte 5 de setembre la «ManiFesta», una jornada festiva i reivindicativa que comptarà amb la participació del president de l’ANC, Josep Vila, a pocs dies de la Diada de l’Onze de Setembre.

La convocatòria començarà a les 19.30 h a la plaça Malaret i vol convertir l’espai en un punt de trobada de l’independentisme local, combinant la reivindicació política amb activitats lúdiques i música.

Durant la jornada hi haurà una actuació en directe de Les Begudes, així com venda de samarretes i marxandatge de l’Assemblea. També s’hi oferiran entrepans, begudes i barbacoa.

La «ManiFesta» comptarà, a més, amb la participació d’Irídia.

La presència de Josep Vila permetrà situar la trobada en el context polític de la Diada de 2026 i de les mobilitzacions independentistes convocades per a l’Onze de Setembre.

Amb aquesta iniciativa, l’ANC de Sant Just vol escalfar motors de cara a la Diada i fer-ho des de l’àmbit local, unint mobilització, reivindicació independentista i trobada popular sota el missatge que l’Assemblea ha impulsat enguany: «Hi soc. Hi som. Independència».

Valora
Rànquings
  1. «La revancha», l’article censurat de López Burniol que recorda les prediccions d’Alexandre Deulofeu
  2. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans consolida la xarxa i incorpora dones de Catalunya Nord
  3. Els "Ponts per la Independència" tornen a desplegar-se a les comarques gironines en plena operació retorn
  4. Pep Musté i Teresa Putellas, homenatjats a la 24a Marxa dels Vigatans
  5. L’ANC convoca una protesta contra l’homenatge a la selecció espanyola al Camp Nou
  6. Tornen a destrossar el monument a la Sardana de Montjuïc, un símbol de la cultura catalana
  7. Arbúcies homenatjarà Blanca Serra amb la presentació de "La revolució pendent"
  8. Cent vint-i-cinc anys del primer Onze de setembre combatiu
  9. El Camp Nou s’omple d’estelades en resposta a l’agressió policial d’Elx
  10. Madò Farta convoca una cadena «a la fresca» contra la turistificació a Palma
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid