Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
LLUITA INSTITUCIONAL
Guanyem Girona comença a treballar el seu pla de govern de forma participada

Aquest novembre la formació organitza nou taules obertes per definir “el programa electoral que ha de donar un rumb clar a la ciutat a partir del maig”

Aquest dimarts, la taula “Ciutat ecològica” dona el tret de sortida a un cicle que es desplegarà per vuit barris de la ciutat

14/11/2022 Política
Guanyem Girona posa fil a l’agulla per definir el seu pla de govern de cara a les eleccions municipals de 2023. El principal partit a l’oposició ha organitzat nou taules obertes repartides arreu de la ciutat amb l’objectiu de treballar el programa electoral conjuntament amb la ciutadania i les persones expertes en cada àmbit. Lluc Salellas, cap de l’oposició al consistori i alcaldable de la formació, ha destacat la importància d’un govern “que sàpiga escoltar la ciutadania i que es rodegi de les persones més ben preparades”. “És la primera passa per començar a definir el programa electoral que ha de donar un rumb clar a la ciutat a partir del maig”, ha afegit Salellas.

Així doncs la primera taula oberta al públic debatrà sobre la “Ciutat ecològica” i s’hi podrà assistir dimarts 15 de novembre a les 19h al Centre Cívic Barri Vell. La trobada servirà per posar en comú propostes i mesures relacionades amb l’emergència climàtica, la gestió de residus o el patrimoni natural de la ciutat.

Seguidament, el dimecres 16, hi haurà la taula sobre la “Ciutat que educa”, al Centre Cívic Ter, i el dijous 17 s’explorarà com assolir la “Ciutat que cuida”, al Centre Cívic de Sant Narcís. Totes les trobades del cicle seran a les 19h.

Les següents taules rodones, totes elles calendaritzades per aquest novembre, seran sobre la “Ciutat de drets”, dilluns 21 al Centre Cívic Onyar; la “Ciutat habitable”, dimecres 23 al Centre Cívic Pla de Palau; la “Ciutat de Cultura”, dijous 24 al Centre Cívic Santa Eugènia; la “Ciutat d’oportunitats”, dilluns 28 a La Mercè; la “Ciutat republicana”, dimarts 29 a la seu de Guanyem a la plaça Salvador Espriu; i una última sobre la “Ciutat que educa” dedicada a l’esport, dimecres 30 al Centre Cívic Pont Major.

Valora
Rànquings
  1. “La revolució pendent” reivindica la memòria combativa del PSAN-P i interpel·la el present de l’independentisme
  2. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) realitza una nova acció a Sant Martí Vell
  4. La màfia castellana
  5. El ple de Sant Just rebutja la moció per exigir responsabilitats pels fets de les Festes de Tardor
  6. L’Assemblea de Docents convoca vaga el 31 de març i inicia mobilitzacions al País Valencià
  7. Sant Jordi per la Llengua crida a una mobilització nacional davant l’emergència lingüística
  8. Més de 200 entitats convoquen una manifestació a València per exigir responsabilitats a Carlos Mazón
  9. Tres militants de l’Esquerra Independentista detinguts a Osona en una acció contra el model de grans distribuïdores
  10. Vist per sentència el judici de la peça Sitjas Motor del cas Mercuri a l’Audiència de Barcelona
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid