Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
11S22
Actes de Poble Lliure i La Forja a Barcelona sota el lema "Independència és Revolució"

L'acte polític comptarà amb les intervencions de Lluís Llach, Dolors Sabater, Marcel Vivet, Núria Cadenes, Ramon Piqué, Guillem Fuster i David Rigola entre d’altres.

31/08/2022 Política

Poble Lliure i La Forja han fet públic els actes que faran a Barcelona durant la Diada sota el lema "Independència és Revolució". L'acte polític serà a les 13h al Passeig del Born de Barcelona i comptarà amb les intervencions de Lluís Llach, Dolors Sabater, Marcel Vivet, Núria Cadenes, Ramon Piqué, Guillem Fuster i David Rigola entre d’altres. A continuació, hi haurà actuació musical a càrrec de Meritxell Gené, la Colla de Dolçaines i Tabals Borumballa.

Cap a 2/4 d'1, es afrà la tradicional ofrena floral de La Forja – Jovent Revolucionari al Fossar de les Moreres en homenatge als patriotes catalans.

Dinar de germanor al Passeig del Born serà a les 14h.  El menú inclou paella de verdures, vi i aigua. Els tiquets (10€) es poden adquirir per internet o físicament durant el matí de la Diada a la paradeta de La Forja i Poble Lliure.

Cal remarcar que els actes començaran al migdia amb una pintada del mural al Passeig del Born i finalitzaran amb una carcavila de la Juvenil de La Forja – Jovent Revolucionari des del Born fins a la manifestació de l’Assemblea Nacional Catalana.

Valora
Rànquings
  1. Dos anys d’Illa: el fracàs també té còmplices
  2. La IV Trobada de Dones dels Països Catalans debatrà a Prada sobre feminisme i construcció nacional
  3. Marc Puigtió renuncia a ser el candidat d'ERC a Girona després de l'escàndol dels àudios, nou episodi d'una trajectòria marcada per la polèmica interna
  4. Carles Rebassa rebutja amb un poema la invitació dels reis espanyols a Marivent
  5. Fa 19 anys que ens va deixar Lluís Maria Xirinacs
  6. La 58a Universitat Catalana d'Estiu combinarà memòria, llengua, cultura i debat polític
  7. Casa Macià convoca unes jornades d'història pel centenari dels Fets de Prats de Molló
  8. Celebren la renúncia de Marc Puigtió i rebutgen qualsevol pacte amb l’extrema dreta
  9. Una biblioteca pública programa un espectacle infantil en castellà en plena Festa Major de Gràcia
  10. Figueres i el deute de la memòria: el carrer Martí Vilanova i la petjada cubana al Castell
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid