Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Mobilitzar
Clam per un servei digne d’autobusos al Baix Llobregat Sud

Força presència veïnal a la manifestació d'aquest dissabte entre les poblacions de Gavà i Viladecans

10/07/2022 Drets i Llibertats

A la mobilizació van participar més de quatre-centes persones van anar a peu des de Gavà fins Viladecans, per la C245, moltes d’elles lluint paraigües, en protesta pel deteriorament del servei d’autobús que afecta sobre tot a aquestes dues poblacions i a Castelldefels i Sant Boi. En el transcurs de la marxa es van poder escoltar eslògans que demanaven la dimissió del Vicepresident de Transport , Mobilitat i Sostenibilitat de l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB), Antoni Poveda, senador i president de la federació del Baix Llobregat del PSC. Poveda, a la mateixa hora, presidia una reunió de la Federació del PSC de la comarca en la que, segons el comunicat fet públic pels socialistes, es van tractar altres qüestions.

La manifestació va reclamar, segons la PTP (Associació per la Promoció del Transport Públic), més neteja, manteniment, seguretat i accessibilitat dels autobusos que presten servei al Baix Llobregat Sud. Van exigir a l’Àrea de Mobilitat de l’AMB que faci complir les obligacions del contracte a l’empresa AVANZA i que imposi sancions. El portaveu de la PTP al Baix Llobregat, Lluís Carrasco, en declaracions al Telenotícies Migdia de TV3 va desgranar el conjunt de deficiències que pateix el servei i va exigir solucions immediates. Segons Carrasco “no pot continuar funcionant tan malament el sistema com ha funcionat fins ara” i va afegir: “Exigim a l’administració que posi mitjans ja perquè les coses funcionin correctament amb dignitat”.

Valora
Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  5. Girona penja la foto de Felip VI al ple amb un mosaic de l’1-O i fa diverses accions de protesta a la ciutat
  6. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  7. Homenatge a Rosario Palomino, una catalana nascuda al Perú
  8. Catalanofòbia transversal i decolonial
  9. Jaume Martínez Vendrell. Una vida per Catalunya
  10. Terra, Classe, Llengua. Fem foc nou a l’independentisme d’esquerres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid