Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Independentisme combatiu
Presentació de La Forja a l'Alt Camp
20/03/2022 Política

Aquest dissabte s'ha presentat La Forja a l'Alt Camp. L’acte va començar a les sis de la tarda al carrer dels Metges de Valls. La presentació es va fer per part dels portaveus de La Forja, que van explicar qui són i què es vol aconseguir a la comarca. En acabar, es va fer una xerrada titulada “Construcció nacional: què és ser català?”. Anava a càrrec dels ponents Xavi Oca, militat de Poble Lliure, i Sisco Parés, militant del Casal Popular La Turba. En acabar, es va fer un sorteig de dos lots de productes, segons informa El Vallenc.

Valora
Rànquings
  1. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  2. Tenim història, tenim futur (a propòsit de la imminent publicació del llibre sobre el PSAN-PROVISIONAL)
  3. "Xiuxiuejar" l'enèsim intent de xarxa social catalana que aquest cop podria triomfar
  4. Presentació dels llibres de Joan Rocamora, fundador de Llibertat, a Mataró
  5. Policies? Parlem-ne
  6. Poble Lliure reivindica el 8M sota el lema “Dones lliures en una Terra Lliure”
  7. La sectorial de Dones de l’ANC denuncia el “colonialisme espanyol” en el manifest i convoca mobilitzacions
  8. Junts i la CUP acorden un govern de coalició a Tàrrega i presentaran una moció de censura
  9. La Intersindical acusa CCOO i UGT de “traïció” i crida a desbordar-los amb una vaga massiva a l’educació
  10. Convocada una manifestació entre Gavà i Castelldefels per aturar el Pla de Ponent
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid