Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
CATALANOFÒBIA
Un repartidor de l'empresa GLS no lliura un paquet a un veí de Palafrugell perquè es nega a parlar-li en espanyol

Dilluns passat el client es va negar a canviar de llengua i el repartidor va pujar a la furgoneta amb la mercaderia i va marxar.

02/12/2021 Llengua

Dilluns passat un repartidor de l'empresa GLS es va negar a lliurar un paquet perquè el client es negava a parlar en castellà. El client estava dictant el seu DNI al repartidor en català quan aquest li va demanar que  parlés en espanyol. El client es va negar a canviar de llengua i el repartidor va pujar a la furgoneta amb la mercaderia i va marxar.

Poques hores després de que es fes públic l'incident l'empresa GLS es va disculpar via Twitter per l'actuació del repartidor. 

Valora
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2022 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid