Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
LLUITA INSTITUCIONAL
Guanyem Girona demana que es vacunin les monitores i monitors dels casals d’estiu

· Andreu: “Si es va creure necessari vacunar prioritàriament els equips docents, també hauria de ser-ho vacunar les persones que aquest estiu tractaran amb la mainada”

· Gairebé la meitat de catalans ja ha rebut com a mínim una dosi de la vacuna

15/06/2021 Política

Guanyem Girona demana a la Generalitat de Catalunya que prioritzi la vacunació dels monitors i monitores dels casals d’estiu i de lleure. En una intervenció al ple de l’Ajuntament celebrat el passat dilluns, la regidora Cristina Andreu va explicar que seguint els criteris de vacunació seguits fins ara aquest col·lectiu que ja ha començat a treballar amb mainada hauria de ser prioritari. Així, la regidora del principal partit a l’oposició ha definit com a “incongruent” el fet que el Departament de Salut no s’hagi plantejat subministrar la vacuna a un grup de la població que ha de tractar amb criatures: “si es va creure necessari vacunar prioritàriament els equips docents, també s’hauria de vacunar les persones que hi conviuran aquest estiu”.

Per a Guanyem, que al passat ple d’abril ja va fer aquesta petició, “s’està anant tard” amb la vacunació ja que els casals d’estiu de les escoles ja han començat i es mostren preocupats perquè que no s’arribarà a temps per vacunar les monitores i monitors dels casals que comencin el 23 de juny ni tampoc a aquells de titularitat municipal que s’iniciaran l’1 de juliol.

Des de la formació municipalista entenen que un cop vacunats tots els col·lectius de risc cal immunitzar aquells col·lectius que diàriament han de gestionar grans grups de persones, com és el cas dels monitors. Andreu ha reivindicat la tasca realitzada per les persones al capdavant de les entitats de lleure que malgrat el curs escolar anòmal i sense vacunes l’estiu passat ja van haver de gestionar els grups de mainada.

Finalment, Andreu ha apuntat que “una ciutat que es cregui realment Educació 360 hauria de tenir més interès en assegurar el benestar les persones que s’hi dediquen”.

Valora
Rànquings
  1. La clandestinitat ignorada: Rafael Renyé, àlies Aleix Renyé
  2. Judici contra un llogater per convertir casa seva en un coliving
  3. La pagesia torna a tallar carreteres arreu de Catalunya contra les polítiques que ofeguen el camp
  4. El Correllengua Agermanat posa en marxa una web per difondre la iniciativa arreu dels Països Catalans
  5. Delcy Rodríguez jura la presidència de Veneçuela pel país per Chávez, per Bolívar… i pel seu pare assassinat
  6. Quan la lletra petita amaga la renúncia a la sobirania
  7. Ressenya de “Lenin i Gramsci”, editat per Joan Tafalla
  8. Els pagesos mantenen els talls viaris i reclamen garanties polítiques
  9. Barcelona no pot respirar: continuen les mobilitzacions veïnals contra l’excés de trànsit
  10. "Menorca per viure", una crida col·lectiva per una illa viva i amb futur
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid