Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Català
El Diari ARA publica una guia interactiva per ajudar-te a viure plenament en català

Suggereix tot un seguit de pautes que poden ser útils bé sigui al conjunt dels Països Catalans

08/05/2020 Llengua

El Diari ARA ha publicat un test interactiu basat en la guia de la Plataforma per la Llengua Què faig si...? amb preguntes i respostes per ajudar-te a viure plenament en català.

L'objectiu de la guia Què faig si...? és suggerir tot un seguit de pautes de conducta que poden ser útils per a totes aquelles persones que volen viure plenament en català, bé sigui a Catalunya, al País Valencià, a les Illes Balears o en altres territoris de parla catalana.

Amb el propòsit de fer arribar a més persones aquest material, el diari ARA ha presentat aquest interactiu que explica de forma amena situacions descrites en aquesta publicació que ens poden fer dubtar a l'hora d'utilitzar el català. L'interactiu també dona arguments per conèixer millor la nostra llengua i poder defensar-ne sempre el seu ús, el seu potencial i la seva vitalitat davant determinades idees preconcebudes que només busquen minoritzar la llengua catalana.

Tot aquest material ha de permetre a l'usuari ser més conscient dels seus drets lingüístics i saber que pot denunciar qualsevol situació en la qual se li negui el dret de ser atès en català al servei de queixes de la Plataforma per la Llengua.

Valora
Rànquings
  1. Unió de Pagesos es mobilitzarà a Barcelona per exigir mesures urgents que garanteixin el futur de la pagesia
  2. Arran impulsa 65 comitès juvenils arreu dels Països Catalans per preparar la vaga general
  3. L’ANC il·luminarà el Montseny amb 60 farells en un clam per la independència
  4. L'AJC convoca a Barcelona una mobilització a Barcelona el proper 12 d'octubre
  5. L'ANC il·lumina el Montseny amb 60 farells per reivindicar que l'independentisme continua dempeus
  6. Què fem el 29 de novembre els independentistes d’esquerres?
  7. Els conductors dels autobusos de Girona anuncien que no faran els serveis especials de Fires per la manca de vehicles
  8. 86 anys després de l'afusellament de Lluís Companys, continua pendent la reparació institucional de l'estat espanyol
  9. «Enigma», un documental sobre la resistència de les nacions sense estat, inicia una campanya de micromecenatge
  10. El 9 d'Octubre reivindica la llengua, la sobirania i els drets socials als carrers de València
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid