Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Català
El Diari ARA publica una guia interactiva per ajudar-te a viure plenament en català

Suggereix tot un seguit de pautes que poden ser útils bé sigui al conjunt dels Països Catalans

08/05/2020 Llengua

El Diari ARA ha publicat un test interactiu basat en la guia de la Plataforma per la Llengua Què faig si...? amb preguntes i respostes per ajudar-te a viure plenament en català.

L'objectiu de la guia Què faig si...? és suggerir tot un seguit de pautes de conducta que poden ser útils per a totes aquelles persones que volen viure plenament en català, bé sigui a Catalunya, al País Valencià, a les Illes Balears o en altres territoris de parla catalana.

Amb el propòsit de fer arribar a més persones aquest material, el diari ARA ha presentat aquest interactiu que explica de forma amena situacions descrites en aquesta publicació que ens poden fer dubtar a l'hora d'utilitzar el català. L'interactiu també dona arguments per conèixer millor la nostra llengua i poder defensar-ne sempre el seu ús, el seu potencial i la seva vitalitat davant determinades idees preconcebudes que només busquen minoritzar la llengua catalana.

Tot aquest material ha de permetre a l'usuari ser més conscient dels seus drets lingüístics i saber que pot denunciar qualsevol situació en la qual se li negui el dret de ser atès en català al servei de queixes de la Plataforma per la Llengua.

Valora
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. La paraula que va trencar el silenci
  3. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  4. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  5. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  6. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  7. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  8. 90a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  9. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
  10. Mallorca cantarà La Balanguera de manera simultània el 29 de maig en una gran convocatòria popular
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid