Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Català
El Diari ARA publica una guia interactiva per ajudar-te a viure plenament en català

Suggereix tot un seguit de pautes que poden ser útils bé sigui al conjunt dels Països Catalans

08/05/2020 Llengua

El Diari ARA ha publicat un test interactiu basat en la guia de la Plataforma per la Llengua Què faig si...? amb preguntes i respostes per ajudar-te a viure plenament en català.

L'objectiu de la guia Què faig si...? és suggerir tot un seguit de pautes de conducta que poden ser útils per a totes aquelles persones que volen viure plenament en català, bé sigui a Catalunya, al País Valencià, a les Illes Balears o en altres territoris de parla catalana.

Amb el propòsit de fer arribar a més persones aquest material, el diari ARA ha presentat aquest interactiu que explica de forma amena situacions descrites en aquesta publicació que ens poden fer dubtar a l'hora d'utilitzar el català. L'interactiu també dona arguments per conèixer millor la nostra llengua i poder defensar-ne sempre el seu ús, el seu potencial i la seva vitalitat davant determinades idees preconcebudes que només busquen minoritzar la llengua catalana.

Tot aquest material ha de permetre a l'usuari ser més conscient dels seus drets lingüístics i saber que pot denunciar qualsevol situació en la qual se li negui el dret de ser atès en català al servei de queixes de la Plataforma per la Llengua.

Valora
Rànquings
  1. Alacant no es toca, memòria, llengua i resistència
  2. De la Franja a Alacant
  3. Fa 7 anys de la mort d'Eva Serra i Puig, lluitadora independentista i historiadora
  4. Convoquen una concentració a Calonge contra la presència de l'exèrcit espanyol
  5. Decepcions polítiques, una constant en la història
  6. El poble valencià es mobilitza per la reconstrucció popular i per trencar el llegat colonial del Decret de Nova Planta
  7. Vallcarca en lluita davant el desnonament de 40 persones, 13 d’elles menors
  8. Decidim crida a l’autoorganització dels sectors combatius del territori
  9. "Cultura al carrer" alça la veu a la Festa Major de Sant Cugat per denunciar les traves a l'ús de l'espai públic
  10. Barcelona acull una conferència internacional sobre l'aviació i el turisme massiu amb vista sobre l'expansió de l'aeroport d'El Prat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid