Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Pensions
Els vaguistes francesos bloquegen l'entrada del Louvre

Continuen les mobilitzacions contra la reforma del sistema de jubilacions a l'Hexàgon

18/01/2020 Laboral

Aquest divendres, les persones que volien visitar el museu de Louvre a París s'han trobat les portes bloquejades pels treballadors i pensionistes que encara mantenen les mobilitzacions contra la reforma del sistema de jubilacions a l'Hexàgon. Els concentrats van convidar els turistes dels voltants a unir-se al moviment.

Mobilitzacions a Catalunya Nord

Fa una setmana, els carrers de Perpinyà van viure una de les manifestacions més multitudinària contra la reforma de Pensions. Dimecres passat al vespre, la capital nord-catalana va reunir un miler de persones que es van manifestar amb torxes corejant cançons de lluita com la de l'Estaca amb instruments catalans. L'endemà, els vaguistes es van aplegar en una nova mobilizació. 

Com informa, Radio Arrels, les protestes contra la reforma de les jubilacions també afecten l’educació. A Catalunya nord els professors i pares d’alumnes es mobilitzen en diferents col·legis i liceus.
És el cas a Sant Llorenç de la Salanca, al col·legi Jean Mermoz una concentració de pares i personal de l’establiment va bloquejar l’entrada del col·legi. Aquesta protesta per denunciar la destrucció del servei públic s’hauria de repetir encara durant els pròxims dies.

Valora
Rànquings
  1. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  2. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  3. Xirinacs i la força de plantar-se: 1975 i 2017, la mateixa lliçó
  4. Protestes i crítiques a Girona per l’acte de la Fundació Princesa de Girona amb presència d’Illa
  5. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  6. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  7. Una cita per pensar el futur del país sota l’horitzó de la ruptura
  8. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  9. Nova protesta de la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) davant la seu de la Generalitat
  10. En memòria de Glòria Aguilera, companya i referent
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid