Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Alliberament nacional
Mobilitzacions convocades per l'ANC davant el judici a Francesc Homs

L'ANC ha convocat concentracions de solidaritat el mateix dilluns 27 a les 19.30h davant les delegacions provincials del Govern espanyol a Barcelona, Girona, Lleida i Tarragona, així com en altres poblacions d'Osona i a la capital de l'Estat, convocada per l'ANC Madrid

23/02/2017 Política

El judici contra l'exconseller Francesc Homs per la seva relació amb l'organització de la consulta del 9N començarà el dilluns 27 de febrer al Tribunal Suprem, a Madrid.

L'Assemblea Nacional Catalana (ANC) ha convocat concentracions de solidaritat el mateix dilluns a les 19.30h davant les delegacions provincials del Govern espanyol a Barcelona, Girona, Lleida i Tarragona.

L'ANC Territorial de Taradell, poble natal de Francesc Homs, i les poblacions pròximes de la comarca, preparen també una concentració que s'espera que siguin de les més multitudinàries. Segons ha comunicat l'ANC, hi pot haver altres concentracions, davant dels ajuntaments, segons el criteri de cada assemblea territorial. En aquest sentit, l'agenda del web de l'ANC ha anunciat que informarà del conjunt de concentracions.

Per altra banda, també hi haurà una a la capital de l'Estat, que convocarà l'ANC Madrid. En un nota als afiliats l'ANC ha expressa que confien que "tindrà repercussió en els mitjans de comunicació i tornarà a deixar en evidència l'Estat espanyol, instigador d'aquest monòleg judicial indefensable."

Valora
Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  5. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  6. Girona penja la foto de Felip VI al ple amb un mosaic de l’1-O i fa diverses accions de protesta a la ciutat
  7. Homenatge a Rosario Palomino, una catalana nascuda al Perú
  8. Catalanofòbia transversal i decolonial
  9. Jaume Martínez Vendrell. Una vida per Catalunya
  10. Terra, Classe, Llengua. Fem foc nou a l’independentisme d’esquerres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid