Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
repressió
La Crida per Granollers-CUP presenta una moció en suport a “Som 27 i més”

encausats per la tancada al rectorat de la UAB en defensa de la Universitat Pública

17/09/2016 Drets i Llibertats
La Crida per Granollers-CUP presenta una moció en suport a ?Som 27 i més? La Crida per Granollers-CUP presenta una moció en suport a ?Som 27 i més?

La Crida per Granollers-CUP ha proposat al Ple de l'Ajuntament de Granollers que mostri el compromís ferm del consistori amb una universitat pública, gratuïta i de qualitat, a la qual hi puguin tenir accés totes les persones, independentment dels seus recursos.

D'altra banda ha demanat  que es reivindiqui el dret de manifestació de les persones, tot expressant la solidaritat amb aquests 27 membres de la comunitat universitària. La moció també proposa que l'Ajuntament insti a efectuar una mediació entre les parts i a la lliure absolució de les 27 persones imputades pels fets i que es facin arribar els acords al jutge que porta el cas i a l'Organització Antirepressiva de l'Esquerra Independentista, Alerta Solidària i al Grup de Suport a “Som 27 i més”.

Valora
Rànquings
  1. Ha mort el lluitador independentista Quim Pelegrí i Pinyes
  2. "Temps de mobilització"
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines provoca la desconvocatòria d’un acte organitzat per la Fundación Princesa de Girona
  4. Llibre i web per mantenir viva la memòria de Joan Rocamora
  5. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines denuncia la col·laboració de l’Institut Santiago Sobrequés amb la Fundación Princesa de Girona
  6. La manifestació "Sant Jordi per la Llengua" finalitzarà a la plaça Comercial del Born
  7. Naix 'Lo Pregó de la Franja', nou mitjà digital de la Franja de Ponent
  8. Més enllà del tarannà festiu, renaix la diada combativa per la llengua
  9. 50è aniversari de la Declaració conjunta d'ETA, PSAN(P) i UPG per adherir-se a la Carta de Brest
  10. 25 d'abril de 1707: 318 anys de resistència
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid