Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Repressió
El Ple de Rubí dóna suport al col·lectiu "Som 27 i més"
30/09/2016 Drets i Llibertats
El ple municipal de Rubí, al Vallès Occidental, va aprovar ahir a la tarda una moció en suport al col·lectiu d'estudiants, professor i treballador del Personal d'Administració i Serveis "SOM 27 i Més"; les 27 persones encausades per la tancada al Rectorat de la UAB de l'any 2013.

La moció, presentada pel grup municipal de l'AUP (que integra la CUP, Alternativa Ciutadana de Rubí, Esquerra Unida i Alternativa i Pirates), i transaccionada amb ICV, s'ha aprovat gràcies als vots favorables del PSC i ERC, les abstencions d'ICV, Cs i Veïns Per Rubí, i els vots en contra de PP i CDC.

Durant el Ple, el regidor Aitor Sànchez, encarregat de la defensa de la moció, va remarcar que es presenta en suport d'un col·lectiu que defensava la universitat pública i reclamava el compliment de mocions aprovades al Claustre i que anaven en la línia de facilitar l'accés a la universitat: "Considerem que s'ha de combatre qualsevol forma de privatització d'allò públic i qualsevol amenaça a l'accés de les classes populars a l'educació"; i per altra banda, va defensar el dret legítim a la mobilització, tot afirmant que "les penes de presó que es demanen són absolutament desproporcionades i tenen l'únic objectiu d'atemorir-nos, però nosaltres els responem que no tenim por".

Valora
Rànquings
  1. De la Ciutadella a Via Laietana: els símbols del poder no cauen sols
  2. Mataró homenatjarà Joan Peiró en el 84è aniversari del seu afusellament pel franquisme
  3. La XXXIX Pujada al Port de Salau reivindicarà el Pirineu com a espai d'unió entre Catalunya i Occitània
  4. Creix la pressió perquè dimiteixi el delegat del govern espanyol a les Illes
  5. La CACGi denuncia la investigació del seu portaveu pels fets de la protesta d'Empúries
  6. PSC, PP i Vox veten la compareixença de Pablo Hasél a la comissió del Parlament sobre el sistema penitenciari
  7. Via Laietana 43 torna a omplir-se per exigir la sortida de la Policia espanyola
  8. Mor Josep Vilarasau i Salat
  9. USTEC denuncia que el Govern va ocultar les incidències de PISA mentre promocionava l'informe de l'OCDE
  10. Panem et circenses
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid