Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Difonen per les xarxes socials una fotografia de Santi Vila al Casal Independentista de Figueres

A la fotografia de 1990 es veu Vila amb el puny alçat

26/09/2016 Política

Recentment Santi Vila, conseller de Cultura de la Generalitat,  ha destacat la victòria del centrisme després dels resultats de les eleccions del País Basc i de Galícia d'ahir. Des del seu compte de Twitter, el conseller ha reivindicat la necessitat que aquests resultats siguin l'inici d'un nou cicle polític.


Avui Pere Puig Canet ha penjat al seu facebook una fotografia (de 1990) de Santi Vila al Casal Independentista de Figueres amb el comentari “Conseller Santi Vila: A Euskadi, a Galícia.. L'electorat premia els perfils centristes. Comença un cicle nou? Tant de bo! Bona setmana. I aquí una foto d'allà 1990 al Casal Independentista de Figueres quan el botiflerot no tenia el perfil tant centrat.”.

Valora
Rànquings
  1. El passat i el present de l'independentisme es troben a Girona en la presentació del curtmetratge "Badia"
  2. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  3. El Correllengua 2026 homenatjarà Josep Maria Espinàs en l'acte d'inici de la campanya al Palau Robert
  4. El SEPC convoca vaga estudiantil el 26 de maig a universitats i secundària dels Països Catalans
  5. Reeixida organitza un acte el proper divendres a Girona
  6. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  7. La Plataforma Salvem la Unió Cooperatista Barcelonesa demana la mediació del Papa per recuperar l’edifici de la UCB
  8. Santa Coloma de Farners impulsa un Cicle de Memòria Antifeixista pels 90 anys de l’assassinat de les germanes Buxadé
  9. Polèmica pel pregó de Saúl Craviotto a Lleida pel seu suport al 155 i la seva vinculació amb la Policia Nacional espanyola
  10. La CUP reclama clausurar l’activitat il·legal de la Gola del Fluvià i comprar els terrenys aquest 2026
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid