Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
POLÍTICA
Santi Vila no vol confrontació amb Espanya

Vila, admet en el seu últim llibre que l'etiqueta de nacionalista l'incomoda, així com els escenaris de confrontació, pel que reivindica el "pactisme"

03/09/2014 Política
El conseller de Territori i dirigent de CDC, Santi Vila, admet en el seu últim llibre que l'etiqueta de nacionalista l'incomoda, així com els escenaris de confrontació, pel que reivindica el "pactisme" perquè Catalunya i Espanya aconsegueixin una "victòria compartida" basada en el respecte mutu.

El títol del llibre, "Un perfil propi" (Angle Editorial), és ja tota una declaració d'intencions d'un jove polític (41 anys) de "grisos", "catalanista però no nacionalista", "obertament gai" i a la vegada profundament religiós -mai se'n va a dormir sense resar abans una pregària-; i contrari a la prohibició dels toros tot i que no protaurí, perquè només va un cop l'any a una "corrida", a Ceret (Catalunya Nord).

Vila marca distàncies amb Jordi Pujol, un personatge "extraordinari" encara que ell diu sentir-se més prop dels socialistes Ernest Lluch o Pasqual Maragall: "Sé que és una afirmació forta, però el president Pujol i jo venim de tradicions polítiques diferents", afirma. De fet, els orígens polítics del conseller Vila no són a CDC sinó a ERC però diferents circumstàncies van fer variar la seva militància política.

Valora
Rànquings
  1. Rafa Burgos trenca el silenci: la primera investigació crítica sobre “la Caixa” arriba a les llibreries
  2. Hi som: organitzar-nos i alçar-nos
  3. El migdia del 7-F: el sentit polític d’una protesta
  4. Llengua Morta debuta amb un single que reivindica llengua, País i futur
  5. 200 professors d’arreu del món reclamen la llibertat de Pablo Hasél
  6. L’independentisme torna a omplir els carrers de Barcelona
  7. 39 anys sense en Julià Babia "Nen"
  8. El vídeo d’“Amb el cor” del Correllengua Agermanat supera les 15.000 visualitzacions en menys d’una setmana
  9. Poble Lliure denuncia el “silenci còmplice” davant els casos de transfuguisme vinculats a Aliança Catalana
  10. StopAgroparc denuncia una ofensiva judicial d’Ametller Origen contra l’ecologisme combatiu del Penedès
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid