Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Empoderar la Ciutadania de Castelló 
Oriol Artero, membre de la PDaD Castelló Oriol Artero, membre de la PDaD Castelló

Al maig de 2013 en el cap i casal del País Valencià es presentava el manifest que obria les portes a l'activitat política de la Plataforma pel Dret a Decidir, PDaD.

“Els valencians i les valencianes no disposem de les eines i els recursos per a poder materialitzar qualsevol alternativa (política monetària i fiscal, control del dèficit fiscal amb espanya, veu pròpia als fòrums internacionals, polítiques actives d’ocupació, sistema financer, etc). Necessitem totes les llibertats reivindicades per mostrar-nos davant la Unió Europea i els fòrums mundials com allò que realment som”. (Extret del manifest) 

El pròxim dia 10 de novembre a les 18:30 al saló d'actes de la casa de la cultura de Castelló es presentarà l'assemblea PDaD de Castelló, naixem de la voluntat donada per la necessitat de crear les eines socials i polítiques necessàries per a que  la ciutadania de Castelló puguem decidir per nosaltres mateixa en tot allò que ens afecta dins del marc d'empoderament del poble valencià. 

Som una plataforma transversal amb esperit unitari de les diferents sensibilitats polítiques del poble valencià. No tenim lligams amb cap partit polític, volem ser l'eina que fusione aquestes diferents sensibilitats envers l'aprofundiment de la participació ciutadana en les decisions polítiques que ens afecten. Volem articular un espai d'encontre des d'on la ciutadania prenga consciència dels seus drets i deures davant el sistema democràtic, volem democratitzar la democràcia, democratitzar la vida social, hui en dia és la fórmula més inclusiva per a poder fer front de manera radicalment democràtica i participativa als reptes socials, polítics i econòmics què afrontem. 

Des de la nova assemblea fem una crida a la ciutadania de Castelló per a què participe de la constitució de la plataforma, per l'assoliment dels objectius marcats per aquesta. El Dret a Decidir ens farà persones lliures en un poble lliure.

Oriol Artero.

PDaD Castelló 

Valora
Rànquings
  1. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  2. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  3. Xirinacs i la força de plantar-se: 1975 i 2017, la mateixa lliçó
  4. Protestes i crítiques a Girona per l’acte de la Fundació Princesa de Girona amb presència d’Illa
  5. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  6. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  7. Una cita per pensar el futur del país sota l’horitzó de la ruptura
  8. Nova protesta de la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) davant la seu de la Generalitat
  9. En memòria de Glòria Aguilera, companya i referent
  10. Clam acadèmic per salvar el Centre d’Història Contemporània de Catalunya
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid