Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
27S
Benet Salellas: “venim a guanyar la independència fent política transparent, democràtica i al servei de la majoria”

La CUP-Crida Constituent presenta públicament la llista electoral de la circumscripció de Girona

05/09/2015

Aquest matí la CUP-Crida Constituent ha presentat públicament la llista electoral de la candidatura per la circumscripció de Girona de cares a les eleccions del 27 de setembre. Davant de la Coma Cros de Salt, el cap de llista Benet Salellas ha expressat que la candidatura es presenta “per assolir un Estat independent a través de noves formes de fer política, realment transparents, democràtiques i al servei de la majoria”. Així, Salellas ha defensat la tasca institucional com una aportació “temporal, sense professionalització i amb vocació de servei”, i ha contraposat el projecte i la manera de fer política de la CUP-Crida Constituent a la que puguin tenir candidats gironins com “Bruguera, Millo o Puigdemont” i els partits que representen.

En la presentació també hi ha intervingut la número dos de la llista, l’ambientòloga i activista ecologista empordanesa Marta Ball-llosera, que ha expressat que “els candidats i les candidates que integren la llista de la CUP-Crida Constituent per Girona són persones implicades en les lluites socials de les comarques gironines, com ara la defensa del territori, l’independentisme popular, el feminisme, els drets socials i laborals i la lluita per la plena ciutadana i el respecte a la diversitat”. Ball-llosera ha definit la candidatura com “una llista feta des de baix i formada per persones compromeses amb el seu entorn, que representen un projecte col·lectiu, popular i fet amb vocació rupturista i transformadora”.

A més de Benet Salellas i Marta Ball-llosera, els primers llocs de la llista els encapçalen el geògraf i exregidor de Girona Jordi Navarro, la biòloga Elisabet Punset i l’historiador Toni Rico. La llista la tancarà Alguer Miquel, cantant del grup Txarango, juntament amb Adelais de Pedrolo, filla de l’escriptor Manuel de Pedrolo, i l’escritor i pintor Narcís Comadira. També en formen part persones com l’educador i exdirector de l’Escola d’Adults de Salt, Sebas Parra, l’excoordinadora de l’ANC a la Garrotxa, Toia Codina, o l’historiador i professor Xavier Díez, entre d’altres.

Valora
Rànquings
  1. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  2. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  3. La Intersindical acusa CCOO i UGT de “traïció” i crida a desbordar-los amb una vaga massiva a l’educació
  4. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  5. La CUP de Blanes aposta pel tren-tram amb Lloret i rebutja reactivar el projecte de la C-32
  6. Convocada una manifestació entre Gavà i Castelldefels per aturar el Pla de Ponent
  7. La sectorial de Dones de l’ANC denuncia el “colonialisme espanyol” en el manifest i convoca mobilitzacions
  8. Poble Lliure reivindica el 8M sota el lema “Dones lliures en una Terra Lliure”
  9. La paraula que va trencar el silenci
  10. Tenim història, tenim futur (a propòsit de la imminent publicació del llibre sobre el PSAN-PROVISIONAL)
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid