Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
11S
L’ANC mobilitza als voluntaris en una macro trobada

La feina desinteressada de milers de col·laboradors és imprescindible per organitzar amb èxit la Diada de l’11 de setembre

25/08/2015 Política

Quan falten tres setmanes per a la Diada més determinant de la història, l’Assemblea accelera la preparació de tots els detalls perquè la ‘Via Lliure’ de la Meridiana sigui un èxit. Això seria impossible sense la feina que fan els milers de voluntaris que treballen de forma desinteressada per tot el territori. El mateix L’11 de setembre, més de 2.000 persones vetllaran per assegurar que la mobilització es dugui a terme tal com està pensada.

Per tal de coordinar aquest enorme desplegament humà, l’Assemblea ha convocat demà una reunió per a 200 responsables de diverses zones de la Meridiana, on se’ls explicaran alguns detalls i instruccions importants per a tenir en compte durant la Diada.

La trobada de demà (dimecres 26 d’agost – 19.00, C/ Arquímedes 60) comptarà amb la presència de Josep Sabaté, coordinador de mobilització, que atendrà als mitjans abans de començar la trobada.

A part d’ells, molts altres voluntaris treballen aquests dies i durant l’any per a vendre samarretes, preparar elements de l’escenari, repartir diaris o difondre arguments des de les paradetes; totes les activitats que organitza l’Assemblea es financen amb les quotes dels seus associats, la venda de marxandatge o la feina entregada dels voluntaris, sense els quals, tot plegat, seria impossible.

Valora
Rànquings
  1. «La revancha», l’article censurat de López Burniol que recorda les prediccions d’Alexandre Deulofeu
  2. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans consolida la xarxa i incorpora dones de Catalunya Nord
  3. Els "Ponts per la Independència" tornen a desplegar-se a les comarques gironines en plena operació retorn
  4. L’ANC convoca una protesta contra l’homenatge a la selecció espanyola al Camp Nou
  5. Pep Musté i Teresa Putellas, homenatjats a la 24a Marxa dels Vigatans
  6. Tornen a destrossar el monument a la Sardana de Montjuïc, un símbol de la cultura catalana
  7. Arbúcies homenatjarà Blanca Serra amb la presentació de "La revolució pendent"
  8. El Camp Nou s’omple d’estelades en resposta a l’agressió policial d’Elx
  9. Cent vint-i-cinc anys del primer Onze de setembre combatiu
  10. Madò Farta convoca una cadena «a la fresca» contra la turistificació a Palma
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid