Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
27-S
L'ANC estableix el sistema de votacions per a la consulta interna
01/07/2015 Política

Els dies 3 i 4 de juliol els socis de l'Assemblea Nacional Catalana (ANC) estan cridats a consulta per a determinar si volen que “l'ANC busqui les complicitats necessàries amb altres entitats i forces polítiques per impulsar una proposta electoral de la màxima transversalitat, per garantir el caràcter plebiscitari del 27-S que ens porti a la independència de Catalunya?".

Per a fer-la possible, l'ANC disposarà de múltiples centres de votació repartits pel territori que obriran les portes el divendres 3 de juliol de 17.00 a 21.00 i/o el dissabte 4 de juliol de 10.00 a 14.00. El llistat de centres i l'horari de votacions es publicarà a la pàgina web de l'entitat el dijous 2 de juliol a la tarda. Els 34.768 socis amb dret a vot (membres de ple dret al corrent de pagament amb el cens actualitzat a 26/06) podran votar en qualsevol d'aquests punts habilitats.

Els socis que no puguin acostar-se a cap dels espais habilitats, i els que pertanyen a les assemblees exteriors de l’ANC, podran votar igualment mitjançant un correu electrònic amb una còpia escanejada del document d'identitat i la butlleta de votació (que es podrà descarregar a la web).

El mateix dissabte 4 de juliol a la nit es presentaran els resultats provisionals que s'hagin rebut dels punts de votació sense incloure els que es rebin per correu, ja que el seu recompte serà més lent. La setmana següent es faran públics els resultats definitius.

Valora
Rànquings
  1. Arran impulsa 65 comitès juvenils arreu dels Països Catalans per preparar la vaga general
  2. La vaga general de l'11 de novembre pren força amb una seixantena de comitès actius arreu de Catalunya
  3. 86 anys després de l'afusellament de Lluís Companys, continua pendent la reparació institucional de l'estat espanyol
  4. Els conductors dels autobusos de Girona anuncien que no faran els serveis especials de Fires per la manca de vehicles
  5. La reivindicació de memòria a Via Laietana 43 arriba a la concentració número 100
  6. Ecologistes en Acció alerta del risc d’allargar la vida de les nuclears catalanes, 37 anys després de l’accident de Vandellòs I
  7. La catalanofòbia continua afeblint l'ús social del català i obliga a repensar les polítiques de normalització lingüística
  8. Cent concentracions davant de Via Laietana 43 per exigir la fi dels usos policials i recuperar la memòria de la repressió
  9. La crisi crònica de l'estat espanyol i unes eleccions que no resoldran res
  10. «Enigma», un documental sobre la resistència de les nacions sense estat, inicia una campanya de micromecenatge
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid