Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
ALLIBERAMENT NACIONAL
Jordi Sánchez, nou president de l’ANC, a la cinquena Nit del Bages per la Independència
14/06/2015 Política

El nou president de l’Assemblea Nacional Catalana (ANC) , Jordi Sánchez, també intervindrà en la cinquena Nit del Bages per la Independència, que l’AMI, l’ANC, el CCN i Òmnium Bages organitzen per al divendres 19 de juny, en un sopar obert a tothom a Sant Benet de Bages. La resta de ponents seran l’escriptor Antonio Baños, membre de Súmate, i els parlamentaris Gemma Calvet (ERC) i Carles Campuzano (CiU).

Recordem que l’aforament és limitat i cal fer reserva anticipada fins al dia 16 de juny, mitjançant un ingrés al compte de La Caixa: ES89 2100 0747 21 0200420408. El preu del tiquet és de 25 euros. 

Valora
Rànquings
  1. Alacant no es toca, memòria, llengua i resistència
  2. Es reactiva el projecte “Països Espoliats” per denunciar l’espoli fiscal als Països Catalans
  3. Concentració a Barcelona contra l’ampliació de l’aeroport
  4. El poble valencià es mobilitza per la reconstrucció popular i per trencar el llegat colonial del Decret de Nova Planta
  5. Commemoració del 50è aniversari de les detencions dels 10 d'Alaquàs
  6. 24 de juny, la festa nacional que ens manté vius
  7. Vallcarca en lluita davant el desnonament de 40 persones, 13 d’elles menors
  8. A l’abat de Montserrat, humilment
  9. El Parc Natural del Cap de Creus sanciona l’empresa constructora d’un hotel a Cadaqués
  10. Decidim crida a l’autoorganització dels sectors combatius del territori
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid