Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Alliberament nacional
Jordi Sánchez a Tortosa donarà el tret de sortida a la campanya “27.09.2015. On tot comença”

Terres de l’Ebre per la independència ha presentat l’acte central de la campanya que tindrà lloc a Tortosa el proper diumenge, 5 de juliol.

24/06/2015 Política
Una vegada més les Terres de l’Ebre donaran el tret de sortida a la campanya nacional que es dura a terme durant tot l’estiu. Aquesta comptarà amb deu eixos que estaran repartits per les deu regions de l’ANC on cada setmana pertoca un eix diferent. L’eix d’equilibri territorial engloba les infraestructures, mobilitat, etc. Representa en gran part les mancances que n'hi han a l’Ebre amb tots aquests sentits i així reivindicaran que necessitan una important millora en infraestructures, en mobilitat i, "com no podia ser d’altra manera, força per defensar el nostre riu". Amb eines d’estat, en una Catalunya independent, les Terres de l’Ebre també en sortiríem beneficiades.

L’acte es realitzarà al Parc Teodor Gonzalez i començarà a les 17’30h amb tallers per a xiquets i xiquetes. També hi haurà inflables i es donaran gelats per als nens. A les 18’30 es  farà l'acte polític amb els parlaments on contaran amb la intervenció de Manolo Tomàs de la PDE, Montse Castellà de la Plataforma Trens Dignes, Aurora Forés de la Unió de Pagesos i, per primer cop a l’Ebre en un acte, el president de l’ANC, Jordi Sánchez.

Posteriorment, a les 19h, es realitzarà el punter amb tota la gent que participa i que hi sigui present on aixecaran un punter de color blau amb el missatge que vulguin donar per a la construcció de la nova República Catalana. I per finalitzar l’acte es celebrarà un concert de Crator al mateix parc.

Valora
Rànquings
  1. Catalunya Nord commemorarà la Diada el 8 de novembre amb novetats
  2. Publiquen el llibre de Robert Surroca "Tot mirant enrere. Històries de la clandestinitat"
  3. Els docents de Catalunya obren un nou cicle de mobilització i convoquen una manifestació el 15 de novembre
  4. Es confirma la presència de compostos cancerígens al Camp de Tarragona i exigeixen al Govern una regulació immediata
  5. Pels carrers de València i Alacant un sol crit: Mazón dimissió!!
  6. Pensar i fer (2). Mig segle d’involució econòmica, social, ideològica i política
  7. La catalanofòbia espanyolista
  8. Un cas peculiar de colonialisme interior: l’explotació espanyola dels Països Catalans
  9. Recollida de signatures per la retirada d'una denúncia en una protesta antimonàrquica a Montserrat
  10. Mobilització a Camprodon contra el telefèric de Vallter amb suport de Kylian Jornet
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid