Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
ULTRADRETA
Detingut un coronel de la Guàrdia Civil per vendre armes a l'ultradreta

Rodolfo Ignacio Sanz Sánchez és un coronel de la Guàrdia Civil que es troba des de la setmana passada ingressat a la  presó madrilenya d'Estremera acusat de  tràfic i dipòsit d'armes i que al maig de 2004 havia estat detingut per maltractar la seva companya sentimental

01/06/2015 Drets i Llibertats

Rodolfo Ignacio Sanz Sánchez (àlies "Rudolf") és un coronel en actiu de la Guàrdia Civil de 55 anys d'edat vinculat a diversos grups feixistes (d'aquí el seu malnom de "Rudolf" en honor a Rudolf Hess) que ha estat empresonat per vendre armes a l'ultradreta. "Rudolf" havia ascendit recentment a coronel i estava pendent de l'adjudicació d'una destinació. Abans, i com a tinent coronel, va ser el cap de la Plana Major de la Guàrdia Civil de Lleó.

Al maig de 2004, Sanz Sánchez (quan exercia com a professor de futurs guàrdies civils al Col·legi de Guàrdies Joves de Valdemoro) va ser detingut per maltractar la seva companya sentimental a Toledo, un cas que es va descobrir quan van trobar una dona inconscient en una carretera al costat d'un nen. Des de llavors "Rudolf" ha estat ascendit a coronel de la Guàrdia Civil i ha participat en diverses "activitats socials" del cos.

Valora
Rànquings
  1. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans consolida la xarxa i incorpora dones de Catalunya Nord
  2. L’ANC convoca una protesta contra l’homenatge a la selecció espanyola al Camp Nou
  3. Elena Gual reivindica un independentisme disposat a desobeir fins al final
  4. Pep Musté i Teresa Putellas, homenatjats a la 24a Marxa dels Vigatans
  5. Arbúcies homenatjarà Blanca Serra amb la presentació de "La revolució pendent"
  6. Els eufemismes de l’explotació reproductiva
  7. La vaga continua tancant biblioteques de Barcelona davant el silenci de l’Ajuntament
  8. La Coll@nada defensa el caràcter antiracista del «Fes-ta el dinar» davant Aliança Catalana
  9. El Camp Nou s’omple d’estelades en resposta a l’agressió policial d’Elx
  10. Madò Farta convoca una cadena «a la fresca» contra la turistificació a Palma
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid