Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Municipals 2015
La CUP Banyoles s’adhereix als compromisos per la independència de l’ANC

La formació independentista del Pla de l’Estany s’ha adherit en els darrers dies als compromisos impulsats per l’Assemblea Nacional Catalana per avançar en el camí cap a la independència

07/05/2015 Política

Dins la iniciativa de l’ANC “Els Ajuntaments per la independència”, la campanya pretén donar un pas més perquè des dels ajuntaments s’incorporin aspectes clau del procés independentista de cares al proper mandat, tenint en compte que ens trobem a pocs dies de l’inici de la campanya per les eleccions municipals. D’aquesta manera, la CUP Banyoles incorporarà aquestes propostes al seu programa electoral, per refermar el seu compromís amb el procés d’alliberament nacional.

Entre els punts que incorpora el document signat, hi consta: proposar al primer ple municipal l’adhesió o continuïtat a l’Associació de Municipis per la Independència (AMI), promoure campanyes per contribuir a que les eleccions del 27 de setembre tinguin un clar sentit plebiscitari i que les guanyin forces independentistes i que l’alcalde o alcaldessa de l’Ajuntament es posi a disposició del govern del país, superant si cal totes les traves que hi puguin posar els poders de l'Estat espanyol.

Actualment alguns membres de la CUP Banyoles ja s’han adherit als compromisos, i està previst que en els darrers dies les 27 persones que formen la candidatura per a les eleccions municipals també s’hi afegeixin.

 

Valora
Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  3. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  4. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
  5. La dignitat no entén de competències
  6. L’Ajuntament de Sabadell ignora més de 300 denúncies presentades contra establiments comercials
  7. Manifestació multitudinària a València "Pel dret a l’habitatge, ara!"
  8. Les Marxes de Torxes reclamen l’amnistia per a Dolores López Resina, Pablo Hasel i la resta de represaliats polítics
  9. La Plataforma 31D crida a la mobilització pel dret a decidir
  10. El Parlament aprova mesures per garantir la participació ciutadana i municipal en el nou model energètic
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid