Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Municipals 2015
La CUP Almàssera es presenta a les eleccions

La formació va començar a participar activament a Almàssera fa 2 anys, amb el repte de democratitzar el poble -governat des de fa anys pel PP i Units x València (ara Units x Almàssera)

30/03/2015
Logotip de la CUP d'Almàssera Logotip de la CUP d'Almàssera

La CUP Almàssera se suma a la candidatura de la CUP Biar, que la setmana passada anuncià la seua proposta, estenent les candidatures d'unitat popular pel País Valencià. En els propers dies la formació, donarà a conèixer la seua llista de persones candidates, així com el progrma electoral.

Un programa que passarà per l'elaboració de pressupostos participatius, el suport al cooperativismes i l'autoocupació, l'impuls de l'agricultura ecològica, la preservació de l'horta, la millora dels serveis públics i socials, l’aposta per la cultura i el foment de la participació crítica i creativa, entre altres propostes.

Lluita institucional

La CUP Almàssera vol treballar per a aconseguir unes institucions locals que representen en tot moment el poble, deixant de banda una política basada en aparentar, a través d'obres de final de legislatura i líders totpoderosos. Per això, es fa necessari fer partícip la ciutadania de les problemàtiques i també de la presa de solucions, sense reduir la democràcia a un vot cada quatre anys i les decisions a porta tancada als despatxos, d'esquenes a la gent del carrer i a la resta de formacions polítiques.

La formació independentista planteja doncs un treball conjunt amb la resta de partits polítics- també de col·lectius i altres moviments socials-, principalment d'esquerres, per arribar a un consens de mínims prioritaris per a que l'Ajuntament d'Almàssera deixe de ser un lloc on s'acumulen deutes, es contracte les empreses amigues i la manca d'informació siga habitual, construint entre totes i tots la unitat popular.

La CUP Almàssera defensa en tot moment el dret a decidir dels pobles, el seu empoderament a través del socialisme, el feminisme, l'animalisme i l’independentisme.

Recorregut

La formació va començar a participar activament a Almàssera fa 2 anys, amb el repte de democratitzar el poble -governat des de fa anys pel PP i Units x València (ara Units x Almàssera)-. Han fet conèixer tot allò que des de l' Ajuntament s'ha intentat amagar. Han intervingut i han fet públics els plens amb la gravació dels vídeos i amb cartells informatius, fent front a amenaces de persecució i a la imposició de multes finalment no es va portar a terme. Han participant activament de les activitats de l'associació de veïns i veïnes, donant suport als col·lectius locals. Han realitzant actes culturals i polítics, com el que portà el David Fernández a Almàssera.

Valora
Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  3. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  4. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
  5. La dignitat no entén de competències
  6. L’Ajuntament de Sabadell ignora més de 300 denúncies presentades contra establiments comercials
  7. Manifestació multitudinària a València "Pel dret a l’habitatge, ara!"
  8. Les Marxes de Torxes reclamen l’amnistia per a Dolores López Resina, Pablo Hasel i la resta de represaliats polítics
  9. La Plataforma 31D crida a la mobilització pel dret a decidir
  10. El Parlament aprova mesures per garantir la participació ciutadana i municipal en el nou model energètic
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid