Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Música
"Al Caliu" promou el Cicle de Cantautor(e)s al Camp

La primera cita serà el proper diumenge a les 19h al Restaurant el Cortijo de Montblanc amb la cantant mexicana/montblanquina Mercedes Loperena, i al duet Mel i Mató.

09/03/2015 Cultura
Al Caliu és un col·lectiu de músics de les comarques del Camp de Tarragona lligat a l’Associació La Cultural Jordi Francolí. Es van unir la tardor de 2012 per organitzar un cicle d’hivern de cantautor(e)s del territori. Persegueixen l’objectiu de donar-se a conèixer i fer visible la gran quantitat de grups i cantautors emergents a les nostres comarques. Enguany acaben d’estrenar la tercera edició d’aquest cicle i es poden veure tant en sales municipals: el Teatre Principal de Valls, com en espais privats: El Restaurant el Cortijo de Montblanc i el Refugi Els Masets a La Riba.

La primera cita serà el proper diumenge 15 de març a les 19h al Restaurant el Cortijo de Montblanc on actuarà la cantant mexicana/montblanquina Mercedes Loperena, i al duet Mel i Mató.

Mercedes Loperena és una cantant d’origen mexicà, que durant 30 anys, ha dut a terme recitals combinant la música mexicana i llatinoamericana, amb l’anglesa, castellana i darrerament catalana cantautors com Silvio Rodríguez, Pablo Milanes, Violeta Parra, Joaquin Sabina, Lluis Llach, entre molts altres.

Mel i Mató és el nou projecte musical d'en Xavi Picarols acompanyat de la Rosa Garcia a la veu. El Xavi i la Rosa han triat un repertori basat en cançons recuperades de les golfes, cançons velles però millorades; treballades com si es tractes la carcoma d'un mobles vell, amb molt "carinyu" i amb una bona mà de pintura.

També hi haurà peces noves i adaptacions al català del Grup ABBA. Temes del musical Mare meva! estrenat el 2014 a Riudoms.

Valora
Rànquings
  1. Oriol de Fàbregues qüestiona el relat del 1714 i reivindica la vigència de les Constitucions catalanes
  2. La clandestinitat ignorada: Rafael Renyé, àlies Aleix Renyé
  3. La pagesia torna a tallar carreteres arreu de Catalunya contra les polítiques que ofeguen el camp
  4. Fa 50 anys una alenada d’aire fresc va recórrer els Països Catalans
  5. Contra l’espoli i els atacs a la llengua, Mallorca reivindica autodeterminació
  6. El Correllengua Agermanat posa en marxa una web per difondre la iniciativa arreu dels Països Catalans
  7. Els Pastorets de l’Estany
  8. La CUP, un any després del Garbí
  9. Delcy Rodríguez jura la presidència de Veneçuela pel país per Chávez, per Bolívar… i pel seu pare assassinat
  10. Poble Lliure condemna l’atac militar imperialista contra Veneçuela
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid