Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Solidaritat
Campanya de Suport a Kobane amb recollida de medicaments i material infantil

Punts de recollida al Vallès: a Granollers, Mollet, Gallecs i les Franqueses del Vallès. Organitzen: Assemblea Llibertaria del Vallès Oriental, Comité de Suport al Kurdistan i Anònims, menjars i pensars.

18/02/2015 Internacional
La campanya neix de la crida urgent que es fa des de les organitzacions kurdes per la situació dels refugiats a la frontera turca i de la necessitat de subministrament d’ajuda immediata per la reconstrucció de la ciutat i l’assistència bàsica a la població.

Un cop al mes, camions procedents d’Alemanya, on les organitzacions kurdes tenen molta presència i força, venen a l’Estat espanyol i porten el material a Stuttgart. La càrrega la rep la Mitja Lluna Vermella kurda, Heyva Sor, i l’envia cap als camps de refugiats que coordina a Turquia.

Es coordinen amb la recollida de medicaments que s’està duent a terme a Madrid i a València. La pròxima data prevista per l’arribada d’aquests camions és a principis de març. L’existència d’aquesta xarxa de suport organitzada des d’Alemanya, facilita poder enviar tota l’ajuda que puguem recollir de manera eficient i gratuïta, ja que els mitjans de transport estan garantits i no suposa una despesa addicional per la campanya.

Aquest serà el tercer enviament que es fa des de l’Estat espanyol. Els anteriors els van organitzar les coordinadores de Madrid i València i el material va arribar mitjançant aquesta xarxa. Des de Catalunya ens volem sumar a aquest esforç solidari i llancem la campanya “Suport a Kobane” per la recollida de material mèdic i per a infants.

Els medicaments que es demanen bàsicament són: antibiòtics, antipirètics, analgèsics i material hospitalari. També ens han comunicat que seria de gran interès alimentació infantil i de nadons, així com bolquers i material infantil que és especialment car.

Punts de recollida al Vallès 

Granollers
Anònims menjars i pensars
Miquel Ricomà 57
Horari: de dimarts a dissabte de 18h a 22h

Mollet
Local de l'ecoxarxa i Cercla Pacha Mama
C. Pere III, 5 local esquerre (Porta blava)
matins i tardes (confirmar per telf. 688 227 599, Joan Carles)

Gallecs 
Era de Can Carol s/n
(horaris a convenir per telf. 605 943 979 Pol)

Les Franqueses del Vallès (Corró de Vall)
Local de les Franqueses Imagina
Crtra. de Ribes, 139
Vespres
Valora
Rànquings
  1. "Xiuxiuejar" l'enèsim intent de xarxa social catalana que aquest cop podria triomfar
  2. Tenim història, tenim futur (a propòsit de la imminent publicació del llibre sobre el PSAN-PROVISIONAL)
  3. Presentació dels llibres de Joan Rocamora, fundador de Llibertat, a Mataró
  4. La Festa de l’Ós ja omple de tradició i ritu els carrers de Sant Llorenç de Cerdans
  5. 89a concentració a Via Laietana 43 per exigir un centre de memòria i denunciar la repressió
  6. Presenten la versió digital del Direlex, una eina amb més de 18.000 recursos lèxics per revitalitzar el català
  7. Paraules per a l’Acte «Més memòria històrica» del 19 de febrer del 2026
  8. L’home que intentà alliberar Lluís Companys
  9. "Prou excuses. Els pisos, per viure-hi!"
  10. Tossudament alçats!
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid