Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Solidaritat
Campanya de Suport a Kobane amb recollida de medicaments i material infantil

Punts de recollida al Vallès: a Granollers, Mollet, Gallecs i les Franqueses del Vallès. Organitzen: Assemblea Llibertaria del Vallès Oriental, Comité de Suport al Kurdistan i Anònims, menjars i pensars.

18/02/2015 Internacional
La campanya neix de la crida urgent que es fa des de les organitzacions kurdes per la situació dels refugiats a la frontera turca i de la necessitat de subministrament d’ajuda immediata per la reconstrucció de la ciutat i l’assistència bàsica a la població.

Un cop al mes, camions procedents d’Alemanya, on les organitzacions kurdes tenen molta presència i força, venen a l’Estat espanyol i porten el material a Stuttgart. La càrrega la rep la Mitja Lluna Vermella kurda, Heyva Sor, i l’envia cap als camps de refugiats que coordina a Turquia.

Es coordinen amb la recollida de medicaments que s’està duent a terme a Madrid i a València. La pròxima data prevista per l’arribada d’aquests camions és a principis de març. L’existència d’aquesta xarxa de suport organitzada des d’Alemanya, facilita poder enviar tota l’ajuda que puguem recollir de manera eficient i gratuïta, ja que els mitjans de transport estan garantits i no suposa una despesa addicional per la campanya.

Aquest serà el tercer enviament que es fa des de l’Estat espanyol. Els anteriors els van organitzar les coordinadores de Madrid i València i el material va arribar mitjançant aquesta xarxa. Des de Catalunya ens volem sumar a aquest esforç solidari i llancem la campanya “Suport a Kobane” per la recollida de material mèdic i per a infants.

Els medicaments que es demanen bàsicament són: antibiòtics, antipirètics, analgèsics i material hospitalari. També ens han comunicat que seria de gran interès alimentació infantil i de nadons, així com bolquers i material infantil que és especialment car.

Punts de recollida al Vallès 

Granollers
Anònims menjars i pensars
Miquel Ricomà 57
Horari: de dimarts a dissabte de 18h a 22h

Mollet
Local de l'ecoxarxa i Cercla Pacha Mama
C. Pere III, 5 local esquerre (Porta blava)
matins i tardes (confirmar per telf. 688 227 599, Joan Carles)

Gallecs 
Era de Can Carol s/n
(horaris a convenir per telf. 605 943 979 Pol)

Les Franqueses del Vallès (Corró de Vall)
Local de les Franqueses Imagina
Crtra. de Ribes, 139
Vespres
Valora
Rànquings
  1. Gràcia Llibertat commemora nou anys de concentracions independentistes amb el record de Pepa Arenós
  2. La vaga general de l'11 de novembre pren força amb una seixantena de comitès actius arreu de Catalunya
  3. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  4. La Intersindical convoca la vaga general de l'11-N per denunciar l'empobriment de la classe treballadora i reclamar sobirania
  5. València tornarà a exigir responsabilitats per la DANA dos anys després de la tragèdia
  6. Ecologistes en Acció alerta del risc d'un núvol tòxic a Castelló per les mancances de seguretat d'una futura planta d'amoníac
  7. Els sindicats educatius convoquen una vaga el 26 de novembre i una gran manifestació per defensar l'escola pública
  8. L'Aplec del Puig reivindica la sobirania del País Valencià per defensar la llengua, la terra i els drets socials
  9. Àlex Romaguera: «La Transició també s'ha legitimat silenciant les víctimes de la repressió de l'estat espanyol»
  10. L'Aplec del Puig, una cita històrica que manté viva la lluita pels drets nacionals del País Valencià
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid