Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Solidaritat
Campanya de Suport a Kobane amb recollida de medicaments i material infantil

Punts de recollida al Vallès: a Granollers, Mollet, Gallecs i les Franqueses del Vallès. Organitzen: Assemblea Llibertaria del Vallès Oriental, Comité de Suport al Kurdistan i Anònims, menjars i pensars.

18/02/2015 Internacional
La campanya neix de la crida urgent que es fa des de les organitzacions kurdes per la situació dels refugiats a la frontera turca i de la necessitat de subministrament d’ajuda immediata per la reconstrucció de la ciutat i l’assistència bàsica a la població.

Un cop al mes, camions procedents d’Alemanya, on les organitzacions kurdes tenen molta presència i força, venen a l’Estat espanyol i porten el material a Stuttgart. La càrrega la rep la Mitja Lluna Vermella kurda, Heyva Sor, i l’envia cap als camps de refugiats que coordina a Turquia.

Es coordinen amb la recollida de medicaments que s’està duent a terme a Madrid i a València. La pròxima data prevista per l’arribada d’aquests camions és a principis de març. L’existència d’aquesta xarxa de suport organitzada des d’Alemanya, facilita poder enviar tota l’ajuda que puguem recollir de manera eficient i gratuïta, ja que els mitjans de transport estan garantits i no suposa una despesa addicional per la campanya.

Aquest serà el tercer enviament que es fa des de l’Estat espanyol. Els anteriors els van organitzar les coordinadores de Madrid i València i el material va arribar mitjançant aquesta xarxa. Des de Catalunya ens volem sumar a aquest esforç solidari i llancem la campanya “Suport a Kobane” per la recollida de material mèdic i per a infants.

Els medicaments que es demanen bàsicament són: antibiòtics, antipirètics, analgèsics i material hospitalari. També ens han comunicat que seria de gran interès alimentació infantil i de nadons, així com bolquers i material infantil que és especialment car.

Punts de recollida al Vallès 

Granollers
Anònims menjars i pensars
Miquel Ricomà 57
Horari: de dimarts a dissabte de 18h a 22h

Mollet
Local de l'ecoxarxa i Cercla Pacha Mama
C. Pere III, 5 local esquerre (Porta blava)
matins i tardes (confirmar per telf. 688 227 599, Joan Carles)

Gallecs 
Era de Can Carol s/n
(horaris a convenir per telf. 605 943 979 Pol)

Les Franqueses del Vallès (Corró de Vall)
Local de les Franqueses Imagina
Crtra. de Ribes, 139
Vespres
Valora
Rànquings
  1. 85 anys de l’afusellament del president Lluís Companys
  2. 80 anys de l'apel·lació dels catalans a les Nacions Unides
  3. Convoquen una manifestació i concentració a Reus per la Vaga General per Palestina
  4. Mataró acollirà els XXIII Premis Nacionals Joan Coromines
  5. L’ANC dona suport a la pagesia del Maresme i denuncia l’especulació urbanística al Pla de Balasc de Santa Susanna
  6. El País Valencià es retroba al Puig per dir ‘Som i decidim’
  7. La Columna 27 continua el seu camí cap al Parlament
  8. La Columna 27 d'octubre arriba a Cassà de la Selva en la seva desena etapa
  9. De Salses a Barcelona: 300 km per mantenir viva la flama de la Independència
  10. XLVII Trobada al Coll de Manrella: memòria, llibertat i germanor
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid