Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Ruptura
La Crida Constituent es presenta a Reus

Aquest divendres a les 19:30h es donarà a conèixer al Centre Cívic Llevant (Horts de Miró)

12/01/2015 Política
Després de l'acte de presentació de la candidatura rupturista i constituent en motiu de les eleccions plebiscitàries al Parlament, que va tenir lloc dissabte passat al Casino l'Aliança del Poblenou de Barcelona, aquest divendres a les 19:30h es donarà a conèixer al Centre Cívic Llevant (Horts de Miró) de Reus. Comptarà amb la participació de Jordi Martí i Sergi Saladié, signants de la Crida Constituent.
Valora
Rànquings
  1. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  2. Oriol de Fàbregues qüestiona el relat del 1714 i reivindica la vigència de les Constitucions catalanes
  3. La dignitat no entén de competències
  4. Diumenge 28 de desembre, “mosca morta” amb el diari Ara
  5. Manifestació multitudinària a València "Pel dret a l’habitatge, ara!"
  6. La CUP ret homenatge a Francesc Macià a Montjuïc i carrega contra la monarquia i la “falsa transició”
  7. Pobles Vius reclama aturar les subvencions al biogàs arran del brot de grip aviària a Bellpuig
  8. Xarxa contra l’urbanisme inundable i insostenible
  9. Actualització: Els camions amb gallines sacrificades pel brot de grip aviària travessen Bellcaire d’Urgell
  10. Un bon cop de guillotina al Català de França
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid