Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
LLIBRES
Novetats de l’editorial Tigre de Paper

“Aquí també, Domitila!” i “La mirada de Michonne” novetats de l’editorial Tigre de Paper

14/11/2014 Cultura
Ja són a les llibreries les dues novetats de Tigre de Paper per aquest novembre 'Aquí també, Domitila!, la dona que va revolucionar Bolívia' de David Acebey i 'La mirada de Michonne, guia d'autodefensa feminista' de Rubén Sàncez Ruiz.

“Aquí també Domitila! la dona que va revolucionar Bolívia” és un llibre recull el testimoni de la revolucionària boliviana Domitila Barrios Cuenca, durant la vaga de fam que va fer caure la dictadura d’Hugo Banzer el 1978 i durant les seves gires a l’exili per Europa i Amèrica els anys posteriors. Entre les seves pàgines hi trobem relats de lluites contra les injustícies, reflexions sobre la solidaritat entre pobles i entre companyes, i un fil conductor carregat de tendresa, empenta i perseverança.


L’altre llibre publicat aquest mes per Tigre de Paper és “La mirada de Michonne” sobre Michonne: dona i negra, amb rastes llargues, amb la seva catana, preparada en tot moment per a l’enfrontament amb els zombies machirulos… En els seus ulls hi ha molt més que una manera de mirar; transmet moltes emocions, coratge, valentia, resiliència… És una sensació global, una actitud de fermesa, que diu: “aquí estic i no et tinc por”. L’equivalent d’aquesta mirada en karate es diu Zanshin, difícil de traduir, per la quantitat de petites conductes i gestos que guarda. Totes aquestes accions constitueixen formes d’autodefensa i, en aquesta petita guia, n’hi ha sintetitzades algunes. Perquè cap agressió masclista quedi sense resposta és imprescindible l’autodefensa feminista.

Valora
Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  3. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  4. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  5. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  6. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
  7. L’Ajuntament de Sabadell ignora més de 300 denúncies presentades contra establiments comercials
  8. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  9. En memòria de Glòria Aguilera, companya i referent
  10. Es presenta el llibre "La moguda juvenil a la Prosperitat. 1980-2000"
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid