Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Casals i Ateneus
Presentació de l’Ateneu de l’Alt Urgell
13/10/2014 Cultura
Dissabte es presenta l’Ateneu de l’Alt Urgell després de mesos de treball per a construir aquest nou projecte per a la Seu d’Urgell i el conjunt de l’Alt Urgell.

L’Ateneu de l’Alt Urgell vol ser un punt de trobada per a la gent amb inquietuds culturals i socials. Un nou espai que permeti impulsar la cultura popular pirinenca. Un nou agent actiu i compromès que des de l’Alt Urgell i per a l’Alt Urgell posi el seu gra de sorra transformadora i fomenti l'autoorganització, el debat i l'acció col·lectiva.

Per aconseguir-ho, volem que l’Ateneu sigui un punt de trobada i enriquiment dels alt-urgellencs i alt-urgellenques crítics i participatius, un punt de trobada que ens ha de reforçar i ajudar-nos a totes a fer un salt endavant. Alhora ha de ser un punt de trobada que faciliti el contacte entre la població inquieta, motivada i crítica, tot impulsant, dinamitzi i faci de trampolí de les iniciatives que puguin sorgir del contacte i la relació entre nosaltres.

La presentació té com a objectiu explicar el nostre projecte als veïns i veïnes i sumar-los al projecte. Actualment som 35 socis i sòcies però en volem ser molts més per a fer que l’Ateneu tiri endavant i creixi encara més.

La presentació de l’Ateneu de l’Alt Urgell es realitzarà el proper dissabte 18 d’Octubre a la plaça de les Monges de la Seu d’Urgell, i la programació serà la següent:

- 12h Vermut musical amb NÚRIA LLOBET I JOSEP VILARRUBLA

- 13h PRESENTACIÓ DE L’ATENEU DE L’ALT URGELL

- 13.30h DINAR POPULAR. Arròs de bolets, amanida, botifarra del país, postres i beguda 10€ (es poden comprar tiquets anticipats al Bar Plana i a la Farmàcia Peruchet).

- 15.30h Intervenció musical del cantautor FELIU VENTURA

- 17h Danses Tradicionals amb PEP LIZANDRA

En cas de pluja, les activitats es traslladarien al Centre Cívic. Els actes començaran puntuals, especialment el dinar ja que aquest finalitzarà abans de l’actuació de Feliu Ventura.

Valora
Rànquings
  1. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  2. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  3. Mor en combat un dirigent històric del Front Polisario enmig d'un conflicte cada cop més invisible
  4. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  5. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  6. L'Hospitalet rememora el segrest de la Mare de Déu de Núria, una acció de resistència contra el franquisme
  7. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  8. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
  9. La vaga indefinida de Biblioteques suma suports sindicals i socials
  10. Commemoració del 60è aniversari del segrest de la Mare de Déu de Núria
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid