Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Casals i Ateneus
Presentació de l’Ateneu de l’Alt Urgell
13/10/2014 Cultura
Dissabte es presenta l’Ateneu de l’Alt Urgell després de mesos de treball per a construir aquest nou projecte per a la Seu d’Urgell i el conjunt de l’Alt Urgell.

L’Ateneu de l’Alt Urgell vol ser un punt de trobada per a la gent amb inquietuds culturals i socials. Un nou espai que permeti impulsar la cultura popular pirinenca. Un nou agent actiu i compromès que des de l’Alt Urgell i per a l’Alt Urgell posi el seu gra de sorra transformadora i fomenti l'autoorganització, el debat i l'acció col·lectiva.

Per aconseguir-ho, volem que l’Ateneu sigui un punt de trobada i enriquiment dels alt-urgellencs i alt-urgellenques crítics i participatius, un punt de trobada que ens ha de reforçar i ajudar-nos a totes a fer un salt endavant. Alhora ha de ser un punt de trobada que faciliti el contacte entre la població inquieta, motivada i crítica, tot impulsant, dinamitzi i faci de trampolí de les iniciatives que puguin sorgir del contacte i la relació entre nosaltres.

La presentació té com a objectiu explicar el nostre projecte als veïns i veïnes i sumar-los al projecte. Actualment som 35 socis i sòcies però en volem ser molts més per a fer que l’Ateneu tiri endavant i creixi encara més.

La presentació de l’Ateneu de l’Alt Urgell es realitzarà el proper dissabte 18 d’Octubre a la plaça de les Monges de la Seu d’Urgell, i la programació serà la següent:

- 12h Vermut musical amb NÚRIA LLOBET I JOSEP VILARRUBLA

- 13h PRESENTACIÓ DE L’ATENEU DE L’ALT URGELL

- 13.30h DINAR POPULAR. Arròs de bolets, amanida, botifarra del país, postres i beguda 10€ (es poden comprar tiquets anticipats al Bar Plana i a la Farmàcia Peruchet).

- 15.30h Intervenció musical del cantautor FELIU VENTURA

- 17h Danses Tradicionals amb PEP LIZANDRA

En cas de pluja, les activitats es traslladarien al Centre Cívic. Els actes començaran puntuals, especialment el dinar ja que aquest finalitzarà abans de l’actuació de Feliu Ventura.

Valora
Rànquings
  1. Mor Lluís Serra Sancho, històric independentista de Sant Andreu i membre de Meridiana Resisteix
  2. “La unitat nacional és el moll de l’os de l’independentisme”
  3. De Salses a Barcelona: 300 km per mantenir viva la flama de la Independència
  4. Actes d'homenatge al Txiqui i als darrers afusellats pel franquisme
  5. Dissabte 11 d'octubre, Sarau independentista a Igualada (30 anys de la inauguració del Jimmy Jazz)
  6. 27 de setembre de 1975
  7. Preservem el Maresme valora positivament la segona jornada de debat sobre el transport públic i el futur de la R1
  8. La llibertat viscuda no es pot esborrar, és la llavor de l`alliberament
  9. Més de cent entitats i col·lectius ja donen suport a la manifestació ruralista que sota el lema "Defensem la terra. Volem pobles vius"
  10. L’ANC denuncia les vulneracions de drets humans de l’Estat espanyol davant del Consell de Drets Humans de l’ONU
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid