Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
9N
Es crea la plataforma "Esquerres pel Sí Sí" al Maresme
07/10/2014 Política

Ahir, al Cafè de Mar de Mataró, es va presentar la plataforma Esquerres pel Sí Sí, que inicialment ja compta amb la participació d’organitzacions com  ERC, CUP, Revolta Global, Crida Premianenca, SEPC, NECat, JERC, Arran, Bramul, I-CSC, Treballadors per la Independència, sectorials  d’ICV, així com també persones a títol individual vinculades al teixit sindical, social i cultural de la comarca com Jesús Nieto, Pep Riera, Genís Mayola, Francesc Carnota, Juliana Bacardit o Xavier Moner.

Esquerres pel Sí Sí enten la consulta del 9N com a un punt de partida per construir un nou país d’acord amb els interessos de les classes populars. En aquest sentit, les persones i les organitzacions que integrem aquesta plataforma preten fer una campanya a favor del doble sí, perquè la independència és una oportunitat immillorable per a l’aprofundiment democràtic i per a iniciar un procés constituent i de transformació social.

Pensen que una altra Catalunya és possible. Amb el Sí Sí a la consulta del 9N obrirem les portes a una República Catalana independent que volem que serveixi per garantir uns sistemes educatiu i sanitari públics i de qualitat, el dret a l’habitatge, les pensions públiques i un lloc de treball digne. Una República Catalana independent que protegeixi el territori i promogui la cultura i on no tinguin cabuda les discriminacions per qüestions de gènere, d’orientació sexual, d’origen o de qualsevol altra mena.

Valora
Rànquings
  1. Barcelona serà el punt de partida de la flotilla internacional que vol trencar el bloqueig de Gaza
  2. Les protestes pro-Palestina i independentistes marquen la sortida de la "Vuelta" a Olot
  3. La Fundació Reeixida recupera la figura de Jaume Martínez Vendrell
  4. La plataforma en defensa de la R3 denuncia negligència davant les incidències a Rodalies
  5. El combat pels Països Catalans passa també per conèixer la nostra cultura, història i geografia en català
  6. Poble Lliure i la Forja Nord-Oriental anuncien la seva participació als actes per la commemoració de la Diada Nacional
  7. La independència com a procés de descolonització
  8. La Festa Estellés fa una nova crida per a la XVI edició: “Cal mantenir vius els nostres referents”
  9. El fum d’Illa i el miratge del règim
  10. No n’hi ha prou amb informar en català: cal narrar el país en clau nacional
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid