Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Docents en lluita
L’STEI xifra el seguiment de la vaga de docents a les Illes en un 55%
15/09/2014 Educació
En una nova jornada de lluita contra el Tractament Integral de Llengües (TIL), la implantació de la LOMCE i en contra de les retallades del Govern de José Ramón Bauzá, la comunitat educativa de Mallorca i de Formentera ha donat suport a la vaga convocada a l’ensenyament públic.  L’STEI xifra el seguiment de la vaga en un 55%.

Les assemblees de docents d’Eivissa i Menorca havien decidit donar suport a la jornada de lluita d’avui amb les concentracions que es faran avui horabaixa, a Vila i davant la delegació territorial d’ensenyament a Maó.

Segons el STEi, la diada d’avui és una mostra més del rebuig de la comunitat educativa en contra de les polítiques educatives del Govern de les Illes Balears, de l’augment indiscriminat de les ràtios, dels retalls de professorat, de la supressió dels programes d’atenció a la diversitat, de la burla de les sentències judicials, del darrer intent d’escorxar els membres del cos d’inspecció educativa, dels continus atacs a la presència de la llengua catalana a l’horari lectiu de les escoles i els instituts... En una paraula, a la manca de negociació i de diàleg de la conselleria presidida per Joana Maria Camps, i a les seves mentides i tergiversacions en relació al TIL.

L’STEI es referma en la seva voluntat de seguir en la lluita unitària de tota la comunitat educativa, amb la suma de forces, sensibilitats, propostes i anhels de totes aquelles entitats que en formen part, sense cap tipus de vacil·lació ni d’escletxes. Perquè tenim clar que el nostre adversari són les polítiques educatives i lingüístiques que el Govern Bauzá executa des de fa anys, que pretenen reduir a la mínima expressió la bona qualitat de l’ensenyament de les nostres illes. És responsabilitat del Govern i de la seva Conselleria d’Educació canviar la dinàmica de confrontació per la de negociació, si més no, a l’àmbit sociolaboral.

L’STEI fa una crida a la unitat i a la continuïtat de la lluita de tots aquells que defensen un ensenyament de qualitat, públic i en català, perquè aquest és el nostre model.

Valora
Rànquings
  1. "Temps de mobilització"
  2. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines provoca la desconvocatòria d’un acte organitzat per la Fundación Princesa de Girona
  3. Llibre i web per mantenir viva la memòria de Joan Rocamora
  4. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines denuncia la col·laboració de l’Institut Santiago Sobrequés amb la Fundación Princesa de Girona
  5. 50è aniversari de la Declaració conjunta d'ETA, PSAN(P) i UPG per adherir-se a la Carta de Brest
  6. Naix 'Lo Pregó de la Franja', nou mitjà digital de la Franja de Ponent
  7. Ha mort el lluitador independentista Quim Pelegrí i Pinyes
  8. La plataforma SOS Baix proposa que el Parlament aprovi una llei per preservar el delta del Llobregat
  9. Cal repensar el model sindical
  10. La manifestació de la Intersindical a Barcelons aplega centenars de persones
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid