Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Alliberament Nacional
Presentació a Figueres del llibre "Ambaixador de Catalunya a Alemanya"
08/08/2014 Política
"Ambaixador de Catalunya a Alemanya" del professor Til Stegman "Ambaixador de Catalunya a Alemanya" del professor Til Stegman

La sala d'actes de la Biblioteca Fages de Climent de Figueres acollirà el proper 21 d'agost a les 19h, la presentació del llibre "Ambaixador de Catalunya a Alemanya" del professor Til Stegman. Es tracta de les memòries del professor de Frankfurt que que explica què volen ser els catalans. La presentació comptarà amb la presència de l'autor; d'Enric Pujol, escriptor i professor i de Lluís Pagès, editor del llibre.

Til Stegmann va a Alemanya quan té 10 anys i no descobreix el món català fins al 1970. El 1980 la seva aparició en el programa televisiu Vostè Pregunta té un efecte mediàtic.Des de les seves càtedres primer a la universitat de Berlín i després a la de Frankfurt promou la catalanística i els coneixements sobre els territoris de llengua catalana, funda la més gran Biblioteca Catalana del centre d'Europa i publica un best seller, el llibre Catalunya vista per un alemany, llegit i comentat per desenes de milers de catalans. Rep la Creu de Sant Jordi el 1985, i el guardó Ciemen, el Premi Batista i Roca, el Premi Internacional Ramon Llull i el Premi Pompeu Fabra entre d'altres més.

La biografia de Til Stegmann, escrita per ell mateix en català, ens fa viatjar per tota Europa iper Amèrica i conté un munt de peripècies divertides o fins i tot increïbles que el lector seguirà amb curiositat constant.

Valora
Rànquings
  1. "La repressió no serveix per a tothom. Sempre n'hi ha uns quants que encara ens motiva més. I sort que en tenim, que sigui així."
  2. Prats de Molló i la Presta viurà aquest diumenge les Festes de l´Ós
  3. El CAT Tradicionàrius s’omple per commemorar el Dia del Combatent Català
  4. Protesta contra l’ús de bases militars per a la formació d'Agents Rurals
  5. "Memòria i compromís: encara hi ha combat" al Centre Artesà Tradicionàrius de Barcelona
  6. Concentració davant Via Laietana 43 per reclamar memòria i reparació
  7. Alerten que la privatització de CASA47 posa en risc 17.324 famílies que viuen en pisos de la Sareb
  8. Poble Lliure reclama eleccions immediates i acusa Illa d’incapacitat davant la crisi social
  9. Aplec de la Muntanyeta de Sant Antoni de Betxí
  10. Paraules per a l’Acte «Més memòria històrica» del 19 de febrer del 2026
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid