Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Alliberament nacional
Presentació a Barcelona de la "Xarxa Referèndum 9N"

Demà a les 12:00h del migdia davant del Parlament de Catalunya es farà públic el manifest que exposa les anàlisis i els objectius de la Xarxa, amb l'objectiu d'assegurar la realizació del Referèndum.

23/07/2014 Política

El manifest de la Xarxa Referèndum 9N, que es proposa de treballar perquè el Referèndum sigui una realitat, es presentarà demà a les 12h davant del Parlament.

Aquesta iniciativa ha estat promoguda per diverses entitats que en el seu dia havien manfestat aquesta voluntat a través de campanyes com "Referèndum tant si com no" i "Referèndum sí o sí" i hi han col·laborat diferents col·lectius com el Col·lectiu Drassanes i compta amb el suport de sindicats com la Intersindical CSC, IAC, SEPC, COS etc. i dels impulsors del multireferèndum, entre d'altres. 

Hi intervindran Josep Manel Ximenis, impulsor de les consultes sobre la independència i regidor d'Arenys de Munt; Anna Arqué,  Portaveu ICEC - International Commission of European Citizens; Blanca Serra, Presidenta de la Xarxa d'Entitats cíviques i culturals dels Països Catalans; Lluís Vila, membre del Col·lectiu Drassanes; Maria Corrales, membre del Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans (SEPC); Eduard Lucas, membre de la Intersindical Alternativa de Catalunya (IAC) i comptarà amb la presència de representants de moltes altres entitats.

Les entitats signants exposaran demà els diversos compromisos que prenen en defensa del referèndum, entre els quals “treballar per a evitar que puguin prosperar propostes de claudicació o de dilació que pretenguin obstaculitzar la creació de les condicions adients per a la convocació del referèndum”. Manifesten que defensen la legitimitat de la majoria social catalana per sobre legalitats negacionistes i defensen també la normal obediència de les institucions i representants polítics catalans a la voluntat d'aquesta majoria; i defensen igualment la desobediència necessària als marcs legals restrictius que s'hi puguin oposar.

Valora
Rànquings
  1. València omple els carrers pel 25 d’Abril contra les agressions a la llengua i al país
  2. Commemoracions de l'assassinat dels germans Badia
  3. Els lluitadors catalans per la llibertat seran finalment recordats a l’Alt Empordà
  4. Tortosa acull el 23 d’abril una mobilització conjunta per la llengua amb el Correllengua Agermanat i Sant Jordi
  5. Les biblioteques de Barcelona convoquen vaga indefinida per denunciar precarietat i manca de reconeixement
  6. La tercera jornada del Correllengua Agermanat culmina a Lleida i Barcelona en un doble clam per la llengua
  7. 25 d'abril de 1707: 319 anys de resistència
  8. Un llampegueig de la història de les germanes Serra
  9. La Franja de Ponent s’incorpora al Correllengua Agermanat en defensa d’una llengua “en emergència extrema”
  10. ✊ NOVETAT EDITORIAL!
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid