Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
0Responsables
Commemoració del 8è aniversari de l'accident del metro a València

L’AVM3J commemora els "8 anys sense respostes des de l’accident de metro del 3 de juliol" amb una nova concentració que comptarà amb la col·laboració de muixerangues, colles de tabal i dolçaina i Pablo Monleon i Pau Alabajos.

03/07/2014 Drets i Llibertats

L’Associació de Víctimes per l’Accident de Metro 3 de Juliol (AVM3J) ha convocat aquesta setmana diversos actes commemoratius del 8è aniversari de la tragèdia que va causar la mort de 43 persones i 47 ferits i que, fins el moment ,no s’ha cobrat cap responsable.
 
Així, el pròxim dijous 3 de juliol, a les 13.00 hores, se celebrarà un petit homenatge al jardí situat a prop de l’estació de metro de Jesús.
 
El punt de trobada està situat al jardí que hi ha a l’encreuament del carrer Sant Vicent amb el carrer Roís de Corella -punt situat damunt de l'anomenada 'revolta de la mort'- on es va produir la catàstrofe. L’AVM3J realitzarà un ‘petit homenatge’ a les víctimes de l’accident ‘dipositant sobre aquest lloc unes flors, acompanyats pel so del quartet de corda’, i dedicaran unes paraules en el seu record.
 
Es pot consultar aquest enllaç de "8 anys teixint esperança" per saber més detalls per a col·laborar amb l’AVM3J en aquest homenatge.

Homenatge a les persones mortes i supervivents

Per una altra banda, dijous 3 de juliol, de 19 a 20 hores i a la plaça de la Mare de Déu de València se celebrarà l’acte central d’homenatge a les víctimes i la commemoració ‘dels 8 anys sense respostes des de l’accident de metro del 3 de juliol’. L’acte comptarà amb la col·laboració de muixerangues acompanyades de diverses colles de tabal i dolçaina, Pablo Monleon i Pau Alabajos.

Un poc abans, de 18 a 19 hores del mateix 3 de juliol, a l’església de Sant Llorenç, situada enfront de les Corts, tindrà lloc de 18 a 19 hores la santa missa pels morts en l’accident de metro del 2006, la qual serà oficiada per Honori Pascual.

Valora
Rànquings
  1. Poble Lliure recupera un cartell del MDT de 1986 i el vincula a la crisi migratòria de Sabta
  2. Carles Rebassa rebutja amb un poema la invitació dels reis espanyols a Marivent
  3. Marc Puigtió renuncia a ser el candidat d'ERC a Girona després de l'escàndol dels àudios, nou episodi d'una trajectòria marcada per la polèmica interna
  4. La 58a Universitat Catalana d'Estiu combinarà memòria, llengua, cultura i debat polític
  5. El meu pare: Josep Barrera i Nogué
  6. Les formigues de Via Menorca assenyalen el col·lapse de l'illa
  7. Habitatge o caos
  8. Casa Macià convoca unes jornades d'història pel centenari dels Fets de Prats de Molló
  9. La XXXIX Pujada al Port de Salau reivindicarà el Pirineu com a espai d'unió entre Catalunya i Occitània
  10. Solsona impulsa la primera promoció d'habitatge de Catalunya que combina el model cooperatiu amb el lloguer social
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid