Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Alliberament nacional
"Durant les Santes, jo, l'estelada" a Mataró

La CUP de Mataró ha presentat la campanya d'enguany "Durant les Santes, jo, l'estelada" durant les fetes de Les Santes,  que pretén conscienciar sobre la necessitat de la independència

25/07/2014 Política

Tal i com ja van fer anteriorment amb la campanya "Posa't l'estelada", la candidatura independentista proposa reforçar la mobilització, d'una forma simpàtica i a l'abast de tota la ciutadania de Mataró. Empren la campanya de l'estelada perquè es tracta d'"un bon instrument simbòlic, que no és patrimoni de cap partit i que serveix per identificar, sense ambigüitats, les persones que lluitem per la independència. "

Amb motiu de la campanya ha difós l'enganxina amb el lema "Per Les Santes, jo, l'estelada" i emplacen la població perquè es facin una foto amb l'enganxina al pit o un altre lloc i difonguin la imatge a les xarxes socials, concretament a la pàgina facebook.com/santesestelada o a Twitter amb les etiquetes #LesSantes i #joEstelada.

Al web de la CUP s'informa que es poden recollir gratuïtament enganxines de "Per Les Santes jo, l'estelada" als diferents espais vinculats al moviment independentista.

Valora
Rànquings
  1. «La revancha», l’article censurat de López Burniol que recorda les prediccions d’Alexandre Deulofeu
  2. Els "Ponts per la Independència" tornen a desplegar-se a les comarques gironines en plena operació retorn
  3. Arbúcies ret homenatge a Blanca Serra i Puig i a Carles Benítez en la presentació de "La Revolució Pendent" el llibre del PSAN-P
  4. Nova intervenció policial al Pont de Santa Cristina d'Aro per impedir la presència d'estelades i pancartes
  5. La Intersindical porta als jutjats el Consorci de Biblioteques de Barcelona per la retallada de drets laborals
  6. Cent vint-i-cinc anys del primer Onze de setembre combatiu
  7. Contra l’idealisme relativista: nació i classe
  8. Convoquen diversos actes polítics independentistes el matí de l'11 de setembre a Barcelona
  9. Pep Musté i Teresa Putellas, homenatjats pels seus anys de militància independentista i compromís social
  10. Les biblioteques de Barcelona tanquen l’estiu de vaga denunciant «repressió sindical» i exigint dimissions
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid