Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Unitat Popular
Trobada per la Unitat Popular a Mataró
31/03/2014 Política

El proper diumenge a Les Esmandies de Mataró, es farà la Trobada per la Unitat Popular (TUP) . La TUP vol ser un espai de trobada entre els col·lectius, moviments socials i persones actives en la construcció d’alternatives a l’actual model de ciutat. Vivim un moment socialment difícil i complex però també és un moment on s’obren oportunitats per enfortir les lluites socials i construir alternatives. Per això, l’objectiu d’aquesta TUP és posar en comú les diferents experiències de lluita a la ciutat per sumar esforços i pensar conjuntament com volem intervenir a Mataró (inscripcions aquí).

Per fer-ho, diumenge 6 d'abril a Les Esmandies, s’organitzaran diferents debats temàtics simultanis al matí i un debat plenari a la tarda per a discutir sobre objectius comuns i eines per fer-los possibles (consulteu el programa).

Corre per la xarxa el vídeo promocional de la Trobada, on es pot viure un recorregut inèdit pels carrers de Mataró en un minut.
Valora
Rànquings
  1. “La unitat nacional és el moll de l’os de l’independentisme”
  2. Mor Lluís Serra Sancho, històric independentista de Sant Andreu i membre de Meridiana Resisteix
  3. Polèmica a Calonge per la celebració d’una jura de bandera espanyola en via pública
  4. Actes d'homenatge al Txiqui i als darrers afusellats pel franquisme
  5. Dissabte 11 d'octubre, Sarau independentista a Igualada (30 anys de la inauguració del Jimmy Jazz)
  6. 27 de setembre de 1975
  7. Els veïns de la plaça del Poeta Marquina de Girona voten si es recupera el nom original de plaça del Carril
  8. Més de cent entitats i col·lectius ja donen suport a la manifestació ruralista que sota el lema "Defensem la terra. Volem pobles vius"
  9. Preservem el Maresme valora positivament la segona jornada de debat sobre el transport públic i el futur de la R1
  10. Unes 300 persones s'apleguen a la platja de la Farella per defensar l’última pineda litoral de Llançà
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid