Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Comunicació
Bauzá vol que no es vegi TV3 a les Illes

Aquesta setmana, el Grup de Periodistes Barnils s'ha manifestat contra el tancament de canals de la televisió pública de Catalunya

30/05/2014 Comunicació
El Govern de José Ramón Bauzá vol aprofitar el tancament del segon múltiplex autonòmic, tal com obliga la normativa Europa, perquè es deixin de veure els tres canals de Televisió de Catalunya a l'arxipèlag. Així ho ha avançat Ona Mediterrània en exclusiva aquest divendres, segons informa dBalears.

La Conselleria de Vicepresidència, que dirigeix Antonio Gómez, hauria encarregat un informe en què s'intentaria demostrar la inviabilitat tècnica de continuar rebent els canals catalans, per exemple, a través de l'espai radioelèctric que quedà disponible després del tancament de Televisió de Mallorca.

Actualment existeixen dos múltiplexs autonòmics. Un primer, està ocupat per dos canals d'IB3 i un canal d'IB HD (ocupa dos canals), el segon múltiplex que gestiona el Govern és el de TV3, 33/Súper 3 i el 3/24.

El Grup Barnils contra el tancament de canals de TV3

Davant l'anunci que Catalunya haurà de prescindir d’un dels tres múltiplex de TDT de cobertura autonòmicaque té, dos de públics explotats per TV3 i un de privat en mans del Grupo Godó. Podria ser, doncs, que el MUX a eliminar fos un dels dos que té TV3. Ho vaconfirmar fa setmanes el conseller Francesc Homs i avui el ministre hi ha posat data: serà l’1 de gener de 2015.El Grup de Periodistes Ramon Barnils considera:"Que les perspectives que TV3 tanqui un dels seu múltiplex resulten inacceptables".

Valora
Rànquings
  1. "La repressió no serveix per a tothom. Sempre n'hi ha uns quants que encara ens motiva més. I sort que en tenim, que sigui així."
  2. 200 professors d’arreu del món reclamen la llibertat de Pablo Hasél
  3. Protesta contra l’ús de bases militars per a la formació d'Agents Rurals
  4. "Memòria i compromís: encara hi ha combat" al Centre Artesà Tradicionàrius de Barcelona
  5. Concentració davant Via Laietana 43 per reclamar memòria i reparació
  6. Alerten que la privatització de CASA47 posa en risc 17.324 famílies que viuen en pisos de la Sareb
  7. La Flama de la Llengua arriba al Tossal del Rei el 15 de febrer i culminarà el 22 a Montserrat
  8. CGT Ensenyament reivindica que la vaga del 11F ha estat de tota la comunitat educativa
  9. Poble Lliure reclama eleccions immediates i acusa Illa d’incapacitat davant la crisi social
  10. Prats de Molló i la Presta viurà aquest diumenge les Festes de l´Ós
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid