Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Lluita sindical
L’ANC se suma a les mobilitzacions de l’1 de maig per un país “més just, pròsper i solidari”
30/04/2014 Laboral

L’Assemblea Nacional Catalana (ANC) se suma a les mobilitzacions convocades aquest 1 de maig per les organitzacions socials i sindicals del país. La sectorial de Treballadors de l’ANC ha convocat un acte a les 10:00 hores a la Plaça Goya de Barcelona que comptarà amb els parlaments del Vicepresident de l’Assemblea, Jaume Marfany, i el coordinador de la sectorial, Alfredo Bienzobas. Posteriorment, els presents s’uniran a la manifestació convocada a les 11:30 hores a la Ronda de Sant Pere. Durant el recorregut de la manifestació, a més, hi haurà diverses parades informatives de l’ANC per destacar l’oportunitat que suposa la independència per construir un país més just.

Catalunya Nou Estat d’Europa. Més just, més pròsper, més solidari

Coincidint amb l’1 de maig, l’Assemblea Nacional Catalana (ANC) fa públic també uncomunicat en què s’alerta del “devastador panorama social” actual i mostra el convenciment que “des de l’exercici de la llibertat” és possible “afrontar de millor manera els reptes d’una Catalunya més justa i socialment més pròspera”.

 Al comunicat, l’ANC afirma que “la Via Catalana cap a la Independència i la millora de les condicions socials dels ciutadans i ciutadanes de Catalunya són processos que estan estretament vinculats”. “Estem convençuts –afegeix- que la lluita pels drets laborals i les millores de les condicions socials és la mateixa lluita que la defensa dels drets nacionals per la construcció d’un nou Estat independent”. L’Assemblea conclou fent una crida a tots els associats i a la societat en general a participar a les mobilitzacions de l’1 de maig.

Valora
Rànquings
  1. Mor Lluís Serra Sancho, històric independentista de Sant Andreu i membre de Meridiana Resisteix
  2. “La unitat nacional és el moll de l’os de l’independentisme”
  3. De Salses a Barcelona: 300 km per mantenir viva la flama de la Independència
  4. Actes d'homenatge al Txiqui i als darrers afusellats pel franquisme
  5. Dissabte 11 d'octubre, Sarau independentista a Igualada (30 anys de la inauguració del Jimmy Jazz)
  6. 27 de setembre de 1975
  7. Preservem el Maresme valora positivament la segona jornada de debat sobre el transport públic i el futur de la R1
  8. La llibertat viscuda no es pot esborrar, és la llavor de l`alliberament
  9. Més de cent entitats i col·lectius ja donen suport a la manifestació ruralista que sota el lema "Defensem la terra. Volem pobles vius"
  10. L’ANC denuncia les vulneracions de drets humans de l’Estat espanyol davant del Consell de Drets Humans de l’ONU
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid