Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
MEMÒRIA HISTÒRICA
Presentacions del llibre de memòries d’Àlvar Valls

Per els primers dies d’abril hi ha previstes tres presentacions públiques del llibre d’Àlvar Valls a les Borges Blanques, Barcelona i Andorra

31/03/2014 Memòria històrica
A la primera setmana d’abril hi ha previstes tres presentacions públiques del llibre “Al cap dels anys. Militància, presó i exili (1970-1998)”:

- A les Borges Blanques el dijous dia 3 d’abril a les 8 del vespre a la cafeteria Slàvia

A càrrec de:

Carles Sastre, antic militant del Front Nacional de Catalunya, de l’organització militar EPOCA i de Terra Lliure

Pau Juvillà, autor del llibre “EPOCA: L’exèrcit a l’ombra”

Aleix Creus, antic militant del Front Nacional de Catalunya a les Terres de Ponent

- A Barcelona el diumenge dia 6 d’abril a les 12 del migdia al Fossar de les Moreres

A càrrec de:

Jordi Miravet, president del Memorial 1714 (parlament de benvinguda)

Robert Surroca, antic militant del Front Nacional de Catalunya

Pau Juvillà, autor del llibre “EPOCA: L’exèrcit a l’ombra”

Joan Rocamora, representant d’edicions 1979

- A Andorra el dilluns dia 7 d’abril a les 8 del vespre al restaurant Borda Major d’Encamp

 A càrrec de:

Marc Forné, excap de Govern i advocat defensor d’Àlvar Valls a Andorra el 1986

Tots els sumadors (mecenes del llibre al web de micromecenatge TotSuma) podran recollir el seu exemplar o exemplars del llibre i les altres recompenses que els puguin correspondre, amb el benentès que els qui no hi assisteixin ho rebran al seu domicili durant la segona setmana d’abril.

Valora
Rànquings
  1. El govern de Sant Just Desvern rebutja personar-se en el cas de la violència policial
  2. El Correllengua Agermanat 2026 passarà per més de 80 municipis dels Països Catalans
  3. Els sindicats d’educació presenten un ultimàtum al Departament i anuncien noves jornades de lluita
  4. Nova protesta de la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) davant la seu de la Generalitat
  5. Detingudes dues militants d’Arran Sant Just en una operació policial vinculada a accions de suport a Palestina
  6. 25 anys sense l'Antoní Massaguer
  7. Clam acadèmic per salvar el Centre d’Història Contemporània de Catalunya
  8. Salvador Vergés i Tejero guanya el 18è Premi Helena Jubany amb el relat Mosca morta
  9. El Govern blinda 1.700 pisos com a parc públic en una victòria històrica de les llogateres
  10. LA CUP exigeix a ERC, Junts i PSC que deixin de “jugar amb la mobilitat” de les Terres de l’Ebre
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid