Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
AGRESSIONS
Primeres agressions després de l’aprovació de la nova llei de seguretat privada

Una agressió a una família de turistes francesos s'ha produït poques setmanes després de l'aprovació de la nova llei de seguretat privada que el PP va aprovar amb el suport de CiU i PNB i que dóna molts poders a les empreses del sector de la seguretat i als vigilants.

09/01/2014 Drets i Llibertats

Dos vigilants d'un hipermercat de Torrevella (Baix Segura) van colpejar ahir a un matrimoni de turistes francesos. La parella explica que quan van arribar a la caixa va sonar l'alarma i els vigilants els van fer passar diverses vegades un detector sense trobar res, pel que els van portar a la cambra de seguretat, on van bolcar violentament la bossa de la dona. Allà els van retenir, escopir i colpejar mentre un dels seus dos fills va gravar l'agressió d'amagat. Ni l'hipermercat ni l'empresa de seguretat on va ocórrer l'agressió han volgut donar la seva versió dels fets. La parella va ser atesa a Urgències i la denúncia la van posar dies després, ja que la Guàrdia Civil a Torrrevella no té traductor.

Aquesta agressió s'ha produït poques setmanes després de l'aprovació de la nova llei de seguretat privada que el PP va aprovar amb el suport de CiU i PNB i que dóna molts poders a les empreses del sector de la seguretat.  Una de les empreses  beneficiades per la nova llei és Levantina de Seguridad de la qual Jose Luis Roberto, president del partit España 2000, és copropietari des de fa molts anys. Jose Luis Rober és un històric de l'extrema dreta detingut durant la transició per posar dues bombes en un acte independentista tot i que paradoxalment uns anys més tard la seva empresa va ser contractada pel Departament de Cultura de la Generalitat.

Valora
Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  3. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  4. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  5. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  6. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
  7. L’Ajuntament de Sabadell ignora més de 300 denúncies presentades contra establiments comercials
  8. Les Marxes de Torxes reclamen l’amnistia per a Dolores López Resina, Pablo Hasel i la resta de represaliats polítics
  9. Es presenta el llibre "La moguda juvenil a la Prosperitat. 1980-2000"
  10. Manifestació multitudinària a València "Pel dret a l’habitatge, ara!"
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid