Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Unitat Popular
Badalona acull la primera Trobada per la Unitat Popular

Francesc Duran, portaveu de la CUP Badalona:“seria molt interessant que en aquesta jornada hi participessin els moviments socials de Badalona, com la PAH, l’Àgora Ciutadana o el Procés Constituent”

20/11/2013 Política
Trobada per la Unitat Popular a Badalona Trobada per la Unitat Popular a Badalona

L’Institut La Llauna de Badalona acollirà el proper 30 de novembre la primera Trobada per la Unitat Popular (TUP), en què la CUP reunirà a militància, col·laboradors i representants dels moviments populars d’arreu dels Països Catalans, per analitzar experiències i definir les línies d’acció polítiques i estratègiques de la Unitat Popular.

La TUP ha previst una jornada sencera de debat dividit en dos sessions, matí i tarda. Pel matí 20 grups de treball debatran diferents línies d’acció política sectorials i senyalaran les prioritats. Per la tarda, es desenvoluparan tres grans debats simultanis, que són “Full de ruta per a la independència”, “Definició de les bases del nou model de societat” i “Articulació entre les lluites. Dinàmiques entre contrapoder i poder institucional”.

Aquesta Trobada per la Unitat Popular està oberta a qualsevol persona que hi vulgui assistir, prèvia inscripció.

El portaveu de la CUP Badalona, Francesc Duran, ha manifestat que “seria molt interessant que en aquesta jornada hi participessin els moviments socials de Badalona, com la PAH, l’Àgora Ciutadana o el Procés Constituent”, a qui convida a assistir-hi i participar-hi de forma activa. Duran també considera que “és una fita històrica per Badalona que les bases per a la Unitat Popular es comencin a construir a la nostra ciutat”.

Valora
Rànquings
  1. Ha mort el lluitador independentista Quim Pelegrí i Pinyes
  2. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines provoca la desconvocatòria d’un acte organitzat per la Fundación Princesa de Girona
  3. Llibre i web per mantenir viva la memòria de Joan Rocamora
  4. "Temps de mobilització"
  5. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines denuncia la col·laboració de l’Institut Santiago Sobrequés amb la Fundación Princesa de Girona
  6. La manifestació "Sant Jordi per la Llengua" finalitzarà a la plaça Comercial del Born
  7. Naix 'Lo Pregó de la Franja', nou mitjà digital de la Franja de Ponent
  8. Més enllà del tarannà festiu, renaix la diada combativa per la llengua
  9. 25 d'abril de 1707: 318 anys de resistència
  10. 50è aniversari de la Declaració conjunta d'ETA, PSAN(P) i UPG per adherir-se a la Carta de Brest
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid