Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Unitat Popular
Badalona acull la primera Trobada per la Unitat Popular

Francesc Duran, portaveu de la CUP Badalona:“seria molt interessant que en aquesta jornada hi participessin els moviments socials de Badalona, com la PAH, l’Àgora Ciutadana o el Procés Constituent”

20/11/2013 Política
Trobada per la Unitat Popular a Badalona Trobada per la Unitat Popular a Badalona

L’Institut La Llauna de Badalona acollirà el proper 30 de novembre la primera Trobada per la Unitat Popular (TUP), en què la CUP reunirà a militància, col·laboradors i representants dels moviments populars d’arreu dels Països Catalans, per analitzar experiències i definir les línies d’acció polítiques i estratègiques de la Unitat Popular.

La TUP ha previst una jornada sencera de debat dividit en dos sessions, matí i tarda. Pel matí 20 grups de treball debatran diferents línies d’acció política sectorials i senyalaran les prioritats. Per la tarda, es desenvoluparan tres grans debats simultanis, que són “Full de ruta per a la independència”, “Definició de les bases del nou model de societat” i “Articulació entre les lluites. Dinàmiques entre contrapoder i poder institucional”.

Aquesta Trobada per la Unitat Popular està oberta a qualsevol persona que hi vulgui assistir, prèvia inscripció.

El portaveu de la CUP Badalona, Francesc Duran, ha manifestat que “seria molt interessant que en aquesta jornada hi participessin els moviments socials de Badalona, com la PAH, l’Àgora Ciutadana o el Procés Constituent”, a qui convida a assistir-hi i participar-hi de forma activa. Duran també considera que “és una fita històrica per Badalona que les bases per a la Unitat Popular es comencin a construir a la nostra ciutat”.

Valora
Rànquings
  1. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convoca una doble mobilització contra la visita reial a Sant Martí d’Empúries
  2. La Marxa de la Llibertat: "Cinquanta anys del primer gran acte de desobediència civil dels Països Catalans"
  3. Decidim! reivindica la llibertat nacional del País Valencià 319 anys després del Decret de Nova Planta
  4. Fa 8 anys de la mort d'Eva Serra i Puig, lluitadora independentista i historiadora
  5. 45 anys del 'Som una Nació': 100.000 persones van omplir el Camp Nou en defensa dels Països Catalans
  6. En el 36è aniversari de la mort de Manuel de Pedrolo: ara fa cinquanta anys criticava el centralisme dels partits socialistes espanyols i reivindicava la llibertat dels pobles
  7. L'ANC presenta la samarreta i el lema de la Diada 2026: «Hi soc. Hi som. Independència»
  8. El TSJC admet a tràmit la reclamació d'Ecologistes en Acció per dotar les Serres de Miralles-Queralt d'un Pla de Gestió
  9. Entitats de la Barceloneta reclamen que el Bloc Balboa es destini a habitatge veïnal i no al negoci turístic
  10. Nazione rebutja el projecte d'autonomia de Còrsega i el considera una renúncia als drets del poble cors
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid