Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Repressió
La Guàrdia Civil deté Diego Cañamero a Sevilla
22/10/2013 Internacional

Ahir, cap a les 19h, un dispositiu de la Guardia Civil dotat de dos cotxes patrulla i un cotxe camuflat van detenir el portaveu nacional del Sindicat Andalús de Treballadors (SAT), Diego Cañamero.

El sindicalista ha estat detingut a l'alçada de la localitat d'Alcalá del Río quan tornava d'un acte sindical. Segons fonts del sindicat,  semblaria que ha estat traslladat al quarter de Montequinto, a Dos Hermanas (Sevilla) de la Guàrdia Civil. Està previst que demà pel matí pugui ser posat a disposició judicial del Jutjat núm. 4 d'Utrera.

El SAT, aquest matí, havia rebut la informació que el Jutjat d'Utrera reclamava Diego Cañamero. Aquest Jutjat tramita el cas de la vaga de les escombreries de El Coronil que després de quasi 80 dies de mobilització va aconseguir la reactivació de la bossa de treball d'aquesta localitat andalusa.

El SAT és l'organització sindical andalusa que acumula més denúncies i sentències desfavorables. I també ha estat l'organització que aconseguit expropiar terres per tal de donar feina tot conreant-les.

Ahir al vespres, organitzacions de l'Esquerra Independentista mostraven a les xarxes socials la seva solidaritat amb Cañamero i exigien la posada en llibertat.

Valora
Rànquings
  1. Manifestació a Barcelona: "Prou agressions imperialistes. Ni a Veneçuela ni enlloc"
  2. Judici contra un llogater per convertir casa seva en un coliving
  3. "Defensem el Tren de l’Empordà" engega una campanya de signatures contra el trasllat de l’estació de Figueres
  4. Som Poble–CUP denuncia que l’alcalde de Sant Martí Vell va mentir sobre la informació prèvia de la visita de la família reial
  5. Meridiana Resisteix arriba als 2.000 dies de lluita al carrer per la independència
  6. Mirar el món sense oblidar casa nostra
  7. L’Assemblea per Cadaqués-CUP demana la dimissió de l’alcaldessa per mentir sobre el pas de camions pel Cap de Creus i per presumptes HUT il·legals
  8. Declara a Manresa l’activista independentista investigat per les protestes contra Felipe VI a Montserrat
  9. Guanyem Girona impulsa un cicle d’actes per explicar la feina que està fent i el model de ciutat que volen consolidar
  10. L’ANC denuncia un procediment sancionador d’Interior per la protesta contra el rei espanyol a Montserrat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid