Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Antifeixisme
Interior prohibeix la manifestació feixista al barri de Sants de Barcelona

El veïnat convida a la participació en la manifestació antifeixista convocada per demà a la tarda a plaça de Sants i en la concentració de dissabte al matí al mateix espai

10/10/2013 Drets i Llibertats

La mobilització popular obté els seus fruits i Interior prohibeix la manifestació feixista. El conseller Espadaler ho ha informat quest matí, responent a les preguntes del diputat David Fernández de la CUP-AE, que el Departament d’Interior ha prohibit la manifestació que la plataforma ultradretana España en marxa havia convocat pel dia 12 d’octubre entre la plaça de Sants i la plaça Espanya. La plataforma de grupuscles neonazis ha rebut però l’autorització per manifestar-se entre la plaça d’Espanya i la plaça Sant Jordi a Montjuïc.

Recordem que diumenge passat més dues-centes persones es van reunir a la plaça de Sants per fer front a l’amenaça que suposa la convocatòria de diversos grups ultradretans per al matí del proper 12 d’octubre en aquest indret. El veïnat va decidir una sèrie de mobilitzacions per tal d’impossibilitar la realització de l’acte feixista. També es va decidir demanar la prohibició de l'acte l’acte feixista i s’autoritzés l’ús de l’espai a les entitats populars i antifeixistes del barri.

En aquesta línia, la CUP de Sants-Montjuïc, així com des de la resta d’organitzacions antifeixistes, conviden a la participació en la manifestació convocada per demà a la tarda a plaça de Sants i en la concentració de dissabte al matí al mateix espai. 

 

Valora
Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  5. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  6. Girona penja la foto de Felip VI al ple amb un mosaic de l’1-O i fa diverses accions de protesta a la ciutat
  7. Homenatge a Rosario Palomino, una catalana nascuda al Perú
  8. Catalanofòbia transversal i decolonial
  9. Terra, Classe, Llengua. Fem foc nou a l’independentisme d’esquerres
  10. Jaume Martínez Vendrell. Una vida per Catalunya
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid