Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Cultura popular
Impuls per fer possible el Casal La Cooperativa de Blanes

Acció Cultural Es Viver, una entitat cultural de Blanes que promou la llengua i la cultura nacionals, les tradicions locals i dels Països Catalans,  ha impulsat un Verkami per obrir el Casal La Cooperativa de Blanes

21/08/2013 Cultura

Es planteja com a objectiu consolidar un espai que "esdevingui un punt de trobada per les entitats i els veïns de blanes" i que tingui lloc per fer reunions, "organitzar xerrades i crear sinergies i projectes col·lectius, amb les entitats i tots els ciutadans que s’hi vulguin sumar."

Es Viver, un gresol de cultura popular i consciència de país

Es Viver ha compartit durant els darrers anys l’espai del local de La Cooperativa La Blandense amb d'altres entitats com ara Blanes per la Independència-ANC, Casa del Poble, la Colla Gegantera o la Colla Sardanista, des d'on s'han organtizat revetlles de Sant Joan, festes populars al carrer, i des d'on s’ha impulsat la consulta sobre la independència, i  Correllengües, gegants i capgrossos, entres altres activitats.

El Verkami: a què es destinaran les aportacions?

 Els impulsors d'aquest nou casal han explicat que els diners que es recolliran a través del micromecenantge serviran "per reformar l’espai del local de la cooperativa i convertir-lo en el Casal La Cooperativa de Blanes, obert a tothom." Uns recursos necessaris per tal d’adaptar l’espai de l’actual cooperativa al que esperen que esdevingui el casal.

El projecte contempla habilitar un espai de 50 m² de sala de reunions, 100 m² de sala d’actes al servei d’entitats i del públic en general i 50 m² més de zona de magatzem per entitats, segons han explicat els organitzadors d'aquest espai.

El pressupost que s'ha calcualt per fer la fase inicial de les reformes i fer possible que el local s'obri al públic aquesta mateixa tardor és de 10.000€, que s'esperen recolir a través del mircomecenatge.

Valora
Rànquings
  1. El passat i el present de l'independentisme es troben a Girona en la presentació del curtmetratge "Badia"
  2. El SEPC convoca una vaga estudiantil el 26 de maig en defensa de l’educació pública
  3. Quan el poder parla al poble com si fos menor d’edat
  4. Santa Coloma de Farners impulsa un Cicle de Memòria Antifeixista pels 90 anys de l’assassinat de les germanes Buxadé
  5. La fundació Reeixida, denuncia censura en un homenatge als germans Badia celebrat en un edifici de la Generalitat a Girona aquest divendres
  6. Convocada la 94a concentració per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria antirepressiva
  7. Denuncien l’amenaça de desnonament de deu famílies vulnerables al barri de Navas de Barcelona
  8. La Plataforma Salvem la Unió Cooperatista Barcelonesa demana la mediació del Papa per recuperar l’edifici de la UCB
  9. La Plataforma 0-3 Catalunya convoca una nova vaga el 20 de maig per denunciar l’abandonament de les escoles bressol
  10. Aprenguem a fer l’amor
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid